سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

پخش سریال Seversin از چهارشنبه 1 ژوئن شروع می شود! ایلایدا آلیشان و بوراک یوروک در نقش های اصلی

پروموشن جدید سریال Seversin منتشر شد. پخش این سریال که با داستان سرگرم‌کننده‌اش جلب توجه می‌کند، از چهارشنبه 1 ژوئن شروع می‌شود… سریال Seversin (شما دوست دارید) که توسط Kanal D Productions ساخته شده، یکی از سریال‌های تابستانیه که مشتاقانه منتظر آن هستیم.


باریش اردوغان و ایلکر ارسلان فیلمنامه این سریال را می نویسند که در آن ایلایدا آلیشان به شخصیت آسیا جان می بخشد و بوراک یوروک نقش شخصیت تولگا تونا را بازی می کند و سردار گوزلکلی روی صندلی کارگردانی می نشیند.

داستان کلی سریال  که پیش از این با تبلیغات منتشر شده خود توانسته مورد علاقه مخاطبان قرار گیرد به شرح زیر است؛

تولگا بازیگر جوانیه که در اوج شهرته اما ناراضیه و آسیا کارمندیه که در یک مرکز خرید کار می کند و آرزوی تحصیل در دانشگاه را دارد. وقتی مسیرهای این دو جوان که زندگیشون زمین تا آسمان با هم فرق می کنه بر اثر تصادف از هم می گذرد، دو دنیای متفاوت با یکدیگر برخورد می کنند. در حالی که آسیا ناگهان خود را در زندگی ای می بیند که به آن علاقه ای ندارد، تولگا، عاشق دختران جوان، بهای سنگینی را برای دست کم گرفتن آسیا می پردازد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا