سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

سریال محکوم از مخاطبان خداحافظی می کند اما اسماعیل حاجی اوغلو صحنه فیلمبرداری را ترک نمی کند!

اسماعیل حاجی اوغلو با بازی بسیار موفق در سریال محکوم  که عصر پنجشنبه با مخاطبان در شبکه فاکس تی وی دیدار می کند، به یکی از نام هایی تبدیل شده  که بیشترین پیشنهادات را در این بخش دریافت کرده است، جایی که پروژه ها آغاز می شود. یکی پس از دیگری ساخته می شود.

با اینکه سریال محکوم با نقش آفرینی اسماعیل حاجی اوغلو و اونور تونا به زودی به فصل پایانیش می رسد اما حاجی اوغلو به استراحت نمی رود و در پروژه دیگری شرکت می کند

پنجشنبه 2 ژوئن سریال محکوم آخرین فصلش را می گذراند. پس از پایان سریال، اسماعیل حاجی اوغلو برای یک فیلم بلند جدید سر صحنه فیلمبرداری خواهد بود.

این بازیگر که نقش اول فیلم سینمایی  با نام 49 را بر عهده دارد به همراه همبازی هایش به مرز هاتای می رود و در این منطقه فیلمبرداری می کند.

این فیلم روایت واقعی گروگانگیری 49 نفر در کنسولگری ترکیه در موصل پس از تصرف موصل توسط گروهک تروریستی داعش را بازگو می کند.

اسماعیل حاجی اوغلو به همراه سعادت ایشیل آکسوی، کرم آلیشیک و دوگوکان پولات در این پروژه سینمایی جدید که می توان آن را داستان قهرمانانه سازمان اطلاعات ملی ترکیه هم دانست، سر صحنه فیلمبرداری حضور خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا