سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

سام اصغری پس از سقط جنین نامزدش بریتنی اسپیرز امسال در فستیوال فیلم کن شرکت نمی کند.

سام اصغری پس از اعلام خبر سقط جنین نامزدش بریتنی اسپیرز روی خانواده اش تمرکز کرده است. این بازیگر 28 ساله چهارشنبه در استوری اینستاگرامش به اشتراک گذاشت که امسال با توجه به اتفاقات اخیر در جشنواره فیلم کن شرکت خواهد کرد.

اصغری نوشت: امسال نتوانستم به جشنواره فیلم کن برسم. “زندگی شخصی و خانواده همیشه حرف اول را می زند. سال آینده شما را می بینیم.”

این بازیگر تنها چند روز پس از آن که به هواداران به‌روزرسانی‌هایی درباره وضعیت خودش و اسپیرز پس از افشای سقط جنین به طرفداران داد، این خبر را اعلام کرد.

او دوشنبه در استوری نوشت: ما حمایت شما را احساس کردیم. “ما همه چیز را مثبت می بینیم و با دید مثبت به جلو حرکت می کنیم. سخته، اما ما تنها نیستیم. از اینکه به حریم خصوصی ما احترام می گذارید متشکریم.

اصغری افزود که علیرغم این شکست، “به زودی خانواده مان را بزرگ می کنیم.”

اسپیرز و نامزدش فاش کردند که “بجه شان”را در آخر هفته گذشته از دست داده اند , درست بیش از یک ماه پس از اینکه آنها اعلام کردند که بریتنی بارداری هستند.

این زوج که در سال 2016 با هم آشنا شدند، در ماه سپتامبر نامزد کردند و همین ماه اعلام کردند که به طور رسمی تاریخ ازدواجشان را تعیین کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا