سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

جان یامان برای سریال El Turco آماده می شود!

جان یامان که مدتی در ایتالیا مشغول بود ، برای فیلمبرداری سریال «ال تورکو» از دیزنی پلاس که پخش آن در ترکیه از 14 ژوئن آغاز می شود، با آی یاپیم قرارداد امضا کرد. در این سریال که داستانش نصف تخیلی و نصف واقعیه، گفته شده که هانده ارچل برای شخصیت زن سریال  در پشت صحنه مصاحبه می کرد.

ادعایی که در هفته های گذشته مطرح شد این بود که پارتنر  یامان در این سریال هانده ارچل خواهد بود که پس از موفقیت بین المللی سریال  Sen Çal Kapımı (تو درم را بزن) که آخرین نقشش را در آن بازی کرد، به نام جهانی تبدیل شد. حتی همین ادعا که دو ستاره دنیای سریال های ترکیه ای با هم همبازی خواهند شد، برای هیجان هواداران این دو نفر کافی بود.

اگرچه هنوز توضیح روشنی در مورد این ادعا وجود ندارد، اما گفته می شود در پشت صحنه تحولاتی رخ داده بر این اساس توافق هانده ارچل با این پروژه ظرف یک هفته آینده نهایی خواهد شد

در سریال  “ال تورکو”  حمله عثمانی ها را نشان می دهد. این سریال در مورد استقرار در روستای ایتالیایی موئنا پس از محاصره دوم وین و آزادسازی روستا از دست اربابان است.

این سریال از رمان El Turco نوشته مورخ و نویسنده اورهان ینیاراس اقتباس شده است. این کتاب ناشناخته های محاصره وین را که در زمان سلطنت محمد چهارم امپراتوری عثمانی رخ داد، بیان می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا