سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

پاریس جکسون و پرنس جکسون از فیلم «MJ: The Musical» در مراسم جوایز تونی 2022 حمایت کردند

پاریس جکسون و پرنس جکسون روی فرش قرمز بزرگترین شب برادوی رفتند.

خواهر و برادر جکسون روز یکشنبه در هفتاد و پنجمین مراسم سالانه در تالار موسیقی رادیو سیتی نیویورک سیتی شرکت کردند. آنها آنجا بودند تا حمایتشان را از MJ: The Musical نشان دهند که نامزد جوایز Tony از جمله بهترین موزیکال است.

پاریس و پرنس با مایلز فراست که نقش پدرشان، مایکل جکسون، را در این فیلم بسیار مورد توجه قرار می دهد، عکس گرفتند

در طی مراسم جوایز تونی، خواهر و برادر جکسون روی صحنه رفتند تا یک فیلم موزیکال موفق برادوی را معرفی کنند.

پرنس گفت: “به نظر می رسد بسیاری از مردم فکر می کنند که پدر ما موسیقی محبوب را برای همیشه تغییر داده – و ما چه کسی هستیم که مخالف باشیم؟” او به شوخی گفت. “اما چیزی که مردم ممکنه ندانند اینه که او عاشق موزیکال ها، در فیلم و روی صحنه بود. به همین دلیل است که ما بسیار مفتخریم که اولین نامزد شب بهترین موزیکال، MJ را معرفی کنیم”

در ادامه برنده مایلز فراست جایزه تونی برای بازیگر نقش اول مرد در فیلم موزیکال شد.

فراست گفت: “من بسیار سپاسگزارم و نمی توانم پاهایم را کنترل کنم. می خواهم این را به همه بچه های سیاه پوستی که ممکنه رابطه خوبی با پدرشان نداشته باشند، بگویم، شما می توانید این کار را انجام دهید. اول از همه و دوم، پدر، من شما را دوست دارم. ما از یکدیگر حمایت می کنیم چون ما مردان سیاهپوست قوی هستیم. از شما بسیار سپاسگزارم که به من اجازه دادید خلاقیتم را ابراز کنم. همانطور که مایکل می گوید “با عشق، با عشق”. متشکرم!”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا