سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

اولین سرنخ از سریال گری با بازی تیموچین اسن

تیموچین اسن بازیگر محبوب پس از پایان سریال حکیمو اوغلو از صحنه فیلمبرداری دور بوده است. اگرچه نام تیموچین اسن هر از چند گاهی با برخی پروژه ها مطرح می شد، اما هیچ کدام از آنها به واقعیت تبدیل نشدند. اولین سرنخ در مورد سریال دیزنی پلاس Gri (خاکستری)  این بود که این بازیگر موفق را به صحنه فیلمبرداری بازگرداند.

تیموچین اسن که در جدیدترین سریال حکیم اوغلو نقش دکتری به نام آتش حکیموغلو را با موفقیت به تصویر کشیده بود، پس از مدت ها خودش را آماده می کند تا به زودی در مقابل هوادارانش ظاهر شود. با پارتنر بمبش. تیموچین اسن نقش اصلی را با ابرو ازوکان در سریال Grey که برای دیزنی پلاس فیلمبرداری می شود، به اشتراک خواهد گذاشت. تیموچین اسن و ابرو اوزکان در سریال حکیم اوغلو با هم بازی کردند.

اطلاعات مربوط به سریال Grey مانند سایر سریال های دیزنی پلاس مخفی نگه داشته می شود. موضوع سریال که دو نام بلندپرواز را در نقش اول گرد هم می آورد، برای مخاطب بسیار کنجکاو است.

بالاخره اولین سرنخ در مورد موضوع سریال Grey به دست آمد. در این سریال، زندگی فوات، وکیل، با یک اتفاق ناگوار برای دخترش تغییر می کند.

یکی دیگر از بازیگران مهم سریال  Grey، علی جان یوجسوی است. این بازیگر موفق همچنان در سریال تلویزیونی Aslında Özgürsün  ( در اصل آزادی )که از شبکه Gain TV پخش می شود حضور دارد. اطلاعاتی در مورد شخصیتی که یوجسوی در سریال Grey به تصویر می‌کشد هنوز به دست نیامده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا