سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

سودا ارگینجی برای اولین بار درباره جداییش از معشوقش یلماز کانت صحبت کرد!

سودا ارگینچی یکی از بازیگران جوان مطرح ترکیه است. این بازیگر که با سریال Karagül (رز سیاه) توجه ها را به خودش جلب کرد و سپس در پربیننده ترین سریالها شرکت کرد، با شخصیت «زینپ»  در سریال Yasak Elma (سیب ممنوعه) ، جهشی در حرفه اش داشت.

این بازیگر اخیرا در سریال Elkızı  فاکس تی وی ایفای نقش کرده است. پس از پایان زودهنگام سریال در ماه فوریه، این بازیگر با طرفدارانش در صحنه تئاتر ملاقات کرد.

سودا ارگینچی به زودی دوباره طرفدارانش را روی پرده ها ملاقات خواهد کرد. این بازیگر با سریال  Seni Kalbime Sakladım ( تو را در قلبم پنهان کردم) که برای TRT1 فیلمبرداری شد، به سینما بازگشت.

سودا ارگینچی که روزهای پرمشغله ای در زندگی کاریش داشت و از همکار قدیمیش یلماز کانت جدا شده بود، برای اولین بار درباره خبر جدایی صحبت کرد.
این بازیگر در بیانیه ای برای مطبوعات در مورد این موضوع گفت: “مشکلی وجود نداشت، ما با صحبت از هم جدا شدیم. چیزی برای گفتن وجود ندارد، ”

سودا ارگینچی با پروژه جدیدش از ماه جولای روی پرده های TRT1 خواهد بود. او نقش اصلی را با  اکین مرت دایماز در سریال Seni Kalbime Sakladım بازی می کند که پیش بینی می شود یک داستان عاشقانه پر از تراژدی باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا