سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماپیشخوان اروپاسینمای جهان

هنری چرنی به گروه بازیگران «Scream 6» پیوست

این بازیگر جدیدترین عضو اضافه شده به گروه بازیگران قسمت ششم Scream  (جیغ ) در Paramount و Spyglass Media است. او به تازه واردان فرنچایز درموت مولرونی، جک چمپیون، لیانا لیبراتو، دوین نکودا و جاش سگرا خواهد پیوست. در حالی که ملیسا باررا، جاسمین ساووی براون، میسون گودینگ و جنا اورتگا که در حال ایفای نقش از جدیدترین فیلم Scream هستند, هایدن پانتییر هم نقشش را در Scream 4 تکرار خواهد کرد.

تولید این فیلم هم اکنون در حال انجام است.تصور می شود که این قسمت چهار بازمانده از آخرین فیلم را دنبال  کند زیرا آنها وودزبورو را به امید شروع فصل جدید پشت سر می گذارند. این اولین فیلم Scream خواهد بود که شخصیت سیدنی پرسکات با بازی Neve Campbell را نمایش نمی دهد، در حالی که انتظار می رود کورتنی کاکس در نقش گیل وترز بازگردد.

فیلم جیغ 6 در تاریخ 31 مارس 2023 در سینماها اکران خواهد شد. مت بتینلی-اولپین و تایلر گیلت کارگردانی این فیلم را بر عهده دارند که فیلمنامه‌اش  از جیمز وندربیلت و گای بوسیک است. کوین ویلیامسون، که اولین فیلم جیغ را نوشت، به عنوان تهیه کننده هم حضور دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا