سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

سریال محکوم فصل دوم را با تغییرات بزرگ آغاز می کند!

سریال محکوم که یکی از موفق ترین اولین بازی های فصل گذشته را داشت، برای مدت طولانی در مسابقات پنجشنبه مقام اول را کسب کرد. با این حال در اواخر فصل به دلیل دریفت شدن داستان، انتقادات زیادی به سریال محکم وارد شد.

هواداران به حذف سرای کایا بازیگر نقش اول سریال واکنش نشان داد. علیرغم همه این مشکلات، فصل اول سریال محکوم موفق بود و تصمیم شبکه فاکس برای ادامه پروژه باعث خوشحالی مخاطبان شد. فصل دوم سریال محکوم، با تغییراتی مهم، دوباره نظر مخاطب را به خود جلب می کند.

همچنین پیش‌بینی می‌شود نام‌های جدیدی به بازیگران  این سریال  اونور تونا، اسماعیل حاجی اوغلو، ملیکه ایپک یالووا و هایال کوسی اوغلو می پیوندد
طلعت بولوت هم بعد از سرای کایا از سریال جدا شد. انتظارات برای فصل دوم که در آن فیلمنامه نویسان فیلمنامه را تغییر می دهند، به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. ردپای تغییر در تیم فنی سریال وجود دارد.

در حالی که کارگردان Volkan Kocatürk راهش را از سریال جدا کرد، معلوم شد که کارگردان جدید اوزگور سویملی است.

با تغییراتی که در داستان ایجاد شده و نام‌های جدید برای پیوستن به گروه بازیگران، مقدمات حضور قوی‌تر سریال محکوم در فصل دوم در حال انجام است.

در قسمت‌های جدیدی که قراره از سپتامبر شروع شود، این فرصت را خواهیم داشت تا ببینیم تغییر کارگردان چه تأثیری بر سریال خواهد گذاشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا