سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

جدایی در سریال Teşkilat ( تشکیلات) همه را شوکه کرد! حالا همه فقط یک سوال در ذهن دارند!

جدایی در سریال تشکیلات که دو فصله با موفقیت  ادامه دارد، شوک بزرگی را در بین مخاطبان سریال ایجاد کرد. جدایی چاغلار ارطغرول بازیگر اصلی مورد انتظار کسی نبود. حالا همه همین سوال را می پرسند.

سریال موفق تشکیلات که عصر یکشنبه با مخاطبان دیدار کرد، چند هفته پیش به پایان فصل رسید

صحنه انفجار در پایان فصل کنجکاوی زیادی را برانگیخت که آیا بازیگر برجسته چاغلار ارطغرول، بازیگر نقش شخصیت اصلی سریال، سردار، مرده  یا خیر. همه در مورد اینکه آیا چاغلار ارطغرول سریال را ترک می کند صحبت می کردند، اما هیچ کس فکر نمی کرد که این احتمال محقق شود.
اما مخاطب اشتباه کرد. چون معلوم شد چاگلار ارطغرول که نقش شخصیت اصلی سریال سردار را بازی می کند سریال را ترک کرده است. در بیانیه ای که در حساب کاربری توییتر این سریال منتشر شد، آمده:
«داستان شخصیت سردار با بازی چاغلار ارطغرول بازیگر محبوب ما که نقش اول سریال تلویزیونی تشکیلات را بازی می کرد، طبق برنامه ریزی در قسمت پایانی فصل دوم به پایان رسید. ما از چاغلار ارطغرول عزیزمان تشکر می کنیم که برای دو فصل سهم بزرگی در کسب رتبه های برتر داشت. آماده سازی سریال تشکیلات برای فصل سوم طبق برنامه ادامه دارد.

در فصل سوم سریال Teşkilat، چاغلار ارطغرول و بسیاری از بازیگران مهم دیگر بازی نخواهند کرد. مسعود آکوستا، ازگی ایوب اوغلو و تونسر سلمان سریال را ترک کردند. از طرفی مشخص شده که ازگی شنلر بازیگر نقش پینار با فینال فصل خداحافظی کرده و در فصل سوم در کنار این تیم نخواهد بود.

حالا فقط یک سوال در ذهن همه وجود دارد: چه کسی جایگزین چاغلار ارطغرول، بازیگر اصلی سریال خواهد شد. او به مدت دو فصل در سریال Teşkilat بازی بسیار موفقی داشت. بنابراین، برای اینکه سریال بتواند رتبه اش را حفظ کند، به جای او باید نامی مطرح  بازی کند که بتواند جای او را پر کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا