سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

تقریباً زمان ملاقات با کیوانچ تاتلیتوغ فرا رسیده، هیجان سریال If the Kral Kaybederse به طور تصاعدی در حال افزایش است

شبکه های تلویزیونی در حال تدارک سریالی فشرده برای فصل جدید هستند. یکی از این سریال‌ها Kral Kaybederse (اگر شاه ببازد) است و مدت‌هاست در دستور کار بوده است.

بعد از سریال های Doğduğun Ev Kaderindir (خانه تو سرنوشت تو)، Masumlar Apartmanı (آپارتمان بی گناهان)، Camdaki Kız (دختری پشت پنجره) و Kırmızı Oda (اتاق قرمز)، رمان دیگری از نویسنده معروف، کرال کایبدرسه، با مخاطبان دیدار خواهد کرد. سریال The Kral Kaybederse که به عنوان مهمترین پروژه استار تی وی برای فصل جدیده، مدتهاست که به نام کیوانچ تاتلیتوگ نامگذاری شده است. حضور این بازیگر مشهور در این سریال قطعی تلقی می شود.

هنوز هیچ بیانیه رسمی وجود ندارد. کیوانچ تاتلیتوغ همچنین هیچ اطلاعاتی در مورد حضورش در این سریال به اشتراک نگذاشت. اما اطلاعات منعکس شده در پشت صحنه و پیام های نمایندگان بخش حاکی از آنه که بازیگر مشهور با این پروژه به صفحه تلویزیون بازخواهد گشت.

آخرین اثر این بازیگر معروف که در سال 1983 در آدانا به دنیا آمد، سریالÇarpışma ( (برخورد) در فصل 2018-2019 بود ظاهر شد. کیوانچ تاتلیتوغ پس از دقیقاً 3 سال به عنوان نقش اول سریال تلویزیونی Kral Kaybederse، در صورتی که مشکلی پیش نیاد برمی می گردد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا