سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان اروپا

بورجو اوزبرک که با سریال Aşk Mantık İntikam ( عشق منطق انتقام ) به اوج دوران حرفه ایش رسیده ، خبر خوشی را داد!

بورجو اوزبرک که پس از بازی در سریال  Güneşin Kızları (دختران آفتاب) از نردبان ترقی صعود کرد، با سریال تلویزیونی Aşk Mantık İntikam (عشق منطق انتقام )  آخرین بار روی پرده ظاهر شد. اوزبرک که طرفداران زیادی دارد،خبر خوشی را به کسانی داد که می خواهند او را روی پرده ببینند.

بورجو اوزبرک که برای اولین بار با سریال Muhteşem Yüzyıl  به روی پرده آمد، با سریال  Guneşin Kızları (دختران آفتاب) یک وقفه در کارش داشت. او همچنین با کمدی رمانتیک Afili Aşk که با چاغاتای ارطغرل همبازی بود بسیار موفق بود.

سریال Aşk Mantık İntikam که از شبکه فاکس تی وی پخش شده و مورد علاقه مخاطبین قرار گرفته  به تازگی به پایان رسیده است. پس از پایان سریال، بورجو اوزبرک تعطیلات تابستانیش را آغاز کرد. با این حال، طرفداران او در این فکر هستند که این بازیگر موفق چه زمانی دوباره به سینما بازخواهد گشت.
بورچو اوزبرک که در تعطیلاتش در جمع خبرنگاران بیانیه ای داد، خبری داد که هوادارانش را بسیار خوشحال کرد. اوزبرک در بیانیه خود گفت: “پروژه های زیادی وجود دارد که من با آنها صخبت می کنم اما مشخص نیست، به زودی دوباره روی پرده ها خواهم بود، اما در حال حاضر فقط می خواهم از تعطیلات لذت ببرم.”

اخیراً نام  بورجو اوزبرک با پروژه جدیدی مطرح شد. بر همین اساس، ادعا می شود که اوزبرک در یک سریال نظامی که قراره توسط گلد فیلم فیلمبرداری شود، ایفای نقش کند. در این سریال مدتیه نام آلپ نوروز مطرح شده است. همچنین سوال بود که چه کسی نقش اول زن را بر عهده خواهد داشت. احتمال بازی اوزبرک   در نقش شریک زندگی آلپ نوروز که نقش یک سرباز را در سریال جدید بازی خواهد کرد، به گوش می رسد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا