سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
توریسم و گردشگری

گردشگری در Bankok، تایلند

به گزارش نسیم ورد: مسافرانی که تجربهء سفر به Bankok را داشته اند، معمولاً آن را به گردباد تشبیه میکنند. سفری داغ و مهیج، پر فراز و نشیب، شلوغ و سرشار از انرژی!
این ناحیه گردشگری، شهرِ معابد باشکوه، فروشگاه های شناور روی آب، رستوران هایی بی نظیر و یک دامنه گسترده از سازگاری با هر میزانی از بودجه است.
شهر Bankok را گاهی ونیزِ شرق می نامند؛ زیرا این شهر دارای کانال های آبی وسیع است که این امکان را برای مسافران فراهم میکند تا با قایق رفت و آمد کنند. توقفگاه های کنار مسیرهای آبی و معبد Khmer از جمله مکان هایی هستند که مسافران با قایق به آنجا می روند.
هنگامی که در شهر میگردید، حتما وسوسه خواهید شد تا از غذاهایی که در کنار خیابان میفروشند، کمی امتحان کنید. این غذاها بسیار ساده تر از غذاهای رستوران ها و دارای طعمی منحصر بفرد هستند.
اگر میخواهید بیشتر با فرهنگ تایلندی آشنا شوید، حتما به Grand Palace، معابد Arun، Parkeaw و Pho یک سری بزنید.
راه های آبی که در اطراف رودخانهء Chao Phraya قرار دارند، از خوش منظرترین نواحی Bankok به شمار میروند. همچنین ناحیهء شهری Red Light District جای مناسبی برای مسافرانی است که شیفتهء ماجراجویی هستند.20170720_16_29_03

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا