سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپامجله سریال و تلویزیون

Chelsea Houska، بعد از 10 فصل سریال Teen Mom را ترک کرد.

چلسی هوسکا  سریال Teen Mom 2 شبکه MTV را ترک میکند ، او از سال 2011 در این سریال بازی کرده است.چلسی و کول دبور در طی این سریال با هم آشنا شدند و ازدواج کردند و صاحب دو فرزند شدند.

بعد از 10 فصل ، چلسی با Teen Mom 2 خداحافظی کرده است.

منبع E! می گوید این جوان 30 ساله که از سال 2011 در سریال MTV بازی کرده است ، در پایان دهمین فصل فعلی در حال ترک این سریال است. در حالی که چلسی در مورد ترک این سریال اظهار نظری نکرده است ، پدرش رندی هوسکا ظاهراً در یک توییت این خبر را تأیید کرده و نوشت: “خوب بچه ها ، این یک چیز شخصی است. یک برنامه سرگرم کننده درMTV@TeenMom @و# teenmom2 است. “بعدی چیه؟” به طور جدی ، این بخشی از کل زندگی کل Chelsea Houska بوده است.”

از زمان شروع برنامه ، بینندگان آن را دنبال میکنند . چلسی دختر 10 ساله اش  Aubree از همسر سابقش Adam Lind را بزرگ کرد ، با کول دبور آشنا شد و در نهایت ازدواج کرد و صاحب دو فرزند بنامهای لین و واتسن شد.

گرچه ممکن است رفتن او ​​خبر غم انگیزی برای طرفداران باشد ، اما این ستاره در حال حاضر در انتظار فرزند چهارمش، یک دختر دیگر است.

در اول اکتبر ، او چهارمین سالگرد ازدواجش با دبور را جشن گرفت. او در اینستاگرام برای دبور نوشت: “چهارمین سالگرد عشق زندگیم مبارک! ممنون برای زندگی که با هم می سازیم.” “تو باورنکردنی ترین و مهربانترین آدم هستی و من از اینکه همسرت هستم بسیار افتخار می کنم.”

 Houska در ماه آگوست با شیوع ویروس کرونا مصاحبه اش با E را به اشتراک گذاشت. او گفت: “من فقط از داشتن خانواده ، زندگی در کشورم و اینکه می توانم بیرون بروم  لذت می برم.” “من قطعاً لحظات بیشتری را صرف می کنم تا قدردان خانواده و همه چیزهایی که دارم باشم.”

قسمت های جدید Teen Mom 2 سه شنبه شب ها ساعت 20 در MTV پخش میشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا