سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپا

اولین تریلر سریال مایک منتشر شد

اولین تریلر مینی سریال شبکه Hulu’ مایک، منتشر شد، و واضحه که وقتی صحبت از زندگی مایک تایسون به میان می‌آید، چیزهای زیادی برای بازگو  وجود دارد.

این تریلر اولین نگاه به تروانته رودز، قهرمان سابق سنگین وزن جهان را در درام هشت اپیزودی که قرار است در 25 آگوست اکران شود می اندازد.

این مینی سریال به رهبری تیم پشتیبان فیلم I, Tonya با بازی مارگو رابی ، زندگی حرفه ای، غم انگیز و بحث برانگیز یکی از قطبی ترین چهره ها در فرهنگ ورزشی مایک تایسون را نشان می دهد.

اما برخی از روابط پر فراز و نشیب‌تر او هم  مطرح می‌شود، مانند ازدواج کوتاه‌مدتش با رابین گیونز بازیگر و رابطه عشق و نفرت او با مروج بوکس، دان کینگ. همچنین نگاهی اجمالی به یکی از بحث برانگیزترین مسابقات تاریخ بوکس وجود دارد، زمانی که تایسون تکه ای از گوش ایواندر هالیفیلد را در سال 1997 جوید.

خبر مینی سریال بیوگرافی تایسون با نام  authorized در مارس 2021 اعلام شد و جیمی فاکس در نقش اصلی آن حضور دارد. فاکس همچنین در کنار تایسون، مارتین اسکورسیزی و کارگردان آنتوان فوکوا، تهیه کننده اجرایی خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا