سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

بورجو اوزبرک در پروژه جدیدش در حال پیشرفت است

بورجو اوزبرک که با سریال Aşk Mantık İntikam ( عشق منطق انتقام ) پیشرفت زیادی در کارش ایجاد کرد، یکی از محبوب ترین بازیگران زن اخیر است. این بازیگر موفق که جهشی در حرفه اش به ویژه با سریال Aşk Mantık İntikam که اخیراً در آن ایفای نقش کرده داشته، در پروژه بعدی خود قدم جدیدی خواهد گذاشت.

بورجو اوزبرک به سرعت در حال بالا رفتن از نردبان ترقی است.  او که با هر یک از پروژه هایش به موفقیت دست یافته، در حال آماده شدن برای حضور در پروژه جدیدی است. مورات بوز همبازی او در پروژه جدیدخواهد بود.

https://turketv.co/

پروژه فیلم جدیدش Rüyanda Görürsün (شما در رویاهای خود می بینید) اولین تولید ترکیه ای Amazon Prime Video، است. از آنجایی که دیزنی پلاس و نتفلیکس بر روی محتوای ساخت ترکیه تمرکز می کنند، آمازون پرایم که تا به حال محتوای ترکیه را به اشتراک نمی گذاشت هم دست به کار شده است.
تدارکات فیلم Rüyanda Görürsün با سرعت تمام در حال انجام است. گفته می شود فیلمبرداری این فیلم که به تازگی به صورت رسمی اعلام شده است از سپتامبر  آغاز خواهد شد.

هنوز درباره سایر بازیگران فیلم Rüyanda Görürsün توضیحی داده نشده است. موضوع آن هم مخفی نگه داشته می شود.

بورجو اوزبرک که در سریال های تلویزیونی بیشتری حضور داشته دومین فیلمش را تجربه خواهد کرد.  او در سال 2018 در فیلم “Direniş Karatay”  نقش شخصیت تورکان را بازی کرد.

در همین حال او قرار است در سریال جدیدی بازی کند . گفته می شود که این بازیگر موفق نقش اول را با آلپ ناوروز در سریالی که قراره توسط فیلم گلد فیلمبرداری  شود، به اشتراک بگذارد. اگرچه نام و جزئیات آن هنوز مشخص نیست، اما گفته می شود که این سریال شبیه به Savaşçı (جنگجو) خواهد بود .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا