سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپا

فصل دوم سریال ‘Lovecraft Country’ در HBO تمدید نمیشود.

طرفداران سریال “Lovecraft Country” ، یکی از مشهورترین سریال های سال 2020 را با بازی جورنی اسمولت و جاناتان میجرز دوست دارند ، اما این سریال از HBO عشقی دریافت نکرد. 

این شبکه در Deadline تأیید کرد که این سریال ، با وجود محبوبیت در اولین فصل 10 قسمتی ، فصل 2 را تمدید نخواهد کرد.

HBO در بیانیه ای گفت: “ما با فصل دوم سریال Lovecraft Country پیش نخواهیم رفت.” “ما از فداکاری و هنرمند بودن بازیگران و پرسنل با استعداد و میشا گرین که این سریال درام را ساخت ، سپاسگزاریم. و از طرفداران، از اینکه در این سفر به ما پیوستید متشکرم. “

این سریال توسط میشا گرین و تهیه کننده J.J. Abrams’ Bad Robot و Jordan Peele شرکت فیلمسازی   Monkeypaw Productions تولید و اجرا شد. میجرز در نقش آتیکوس فریمن بازی کرد ، که از دهه 1950 جیم کرو آمریکا را برای جستجوی پدر گمشده اش با پدر لتیتیا (اسمولت) طی می کند.

همانطور که Deadline اشاره کرد ، فینال فصل 1 سریال “Lovecraft Country” به 1.5 میلیون بیننده رسید ، که پربیننده ترین قسمت جدید سریال اصلی HBO Max بود. تا ماه اکتبر ، اپیزود برتر به 10 میلیون بیننده رسید.

فصل 1 کتاب مت راف را به عنوان منبع اصلی در اختیار داشت ، اما Deadline گزارش داد که تصمیم برای پایان دادن به سریال، حداقل تا حدی ، بر این اساس بود که راهنمایی وجود ندارد – گرین ایده های طرح فصل 2 را در ماه اکتبر با فروش مشترک به اشتراک گذاشت.

گرین گفت: “من یک فصل دوم را تصور می کنم که روح رمان مت راف را با ادامه بازیابی فضای داستان پردازی ژانر که مردم رنگین پوست معمولاً از آن کنار گذاشته شده اند ، ادامه دهد.”

سریال “Lovecraft Country” نامزد گلدن گلوب بهترین سریال تلویزیونی درام شد ، اما در نهایت به “The Crown” باخت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا