سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کریس پرت توضیح می‌دهد که چرا بازیگران «نگهبانان کهکشان» در طول پانل کامیک کان 2022 احساساتی شدند

کریس پرت و بازیگران نگهبانان کهکشان در کامیک کان 2022 سن دیگو حضور پیدا کردند و بازیگر Star-Lord درباره پایان سریال صحبت کرد.

پرت با مت کوهن از ET روز شنبه درباره این که چرا  این فیلم برای خودش، کارگردان جیمز گان و دیگر بازیگرانش تجربه قدرتمندی بود صحبت کرد.

پرت گفت: «خب، همه چیزهای بزرگ به پایان می‌رسند، و من فکر می‌کنم که ما یک خانواده واقعاً فوق‌العاده در طول 10 سال گذشته ساخته‌ایم. ”

پرت در مورد تیزری که برای اولین بار  پخش شد گفت: “و واقعاً عالیه که کاری انجام دهیم و سپس بنشینیم و ببینیم  و می‌گوییم، “اوه خدای من، این شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد! من نمی‌توانم باور کنم که ما این کار را انجام دادیم!” ما همچنین از اینکه جیمز هر سه فیلم را کارگردانی کرد، سپاسگزاریم و ما خوش شانسیم. من احساس زیادی دارم.

به یاد دارم که در پایان فیلم Guardians، در آخرین روز ، سخنرانی کوچکی برای تیم و بازیگرانمان کردم و گفتم: «چیز خارق‌العاده این است که نام ما روی این فیلمه، و بیشتر ماندگار خواهد ماند. یک روز، ما دفن خواهیم شد و خواهیم رفت، اما نام‌ها، چهره‌های ما، مشارکت‌های ما در این اثر هنری هنوز وجود خواهد داشت.» “این واقعاً عمیقه، به عنوان یک ایده. من واقعا مطمئن نیستم که بتوانیم آن را کاملا درک کنیم.”

فیلم  Guardians of the Galaxy Vol. 3 در 5 مه 2023 اکران خواهد شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا