سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان ترکیه

آیا کرم بورسین هم پس از مهاجرت یامان به ایتالیا در اسپانیا مستقر می شود؟

وطن دوم  کرم بورسین  در ماه های اخیر اسپانیا بوده است. گفته می شود او که اغلب به این کشور می رود، در پروژه هایی در اینجا شرکت خواهد کرد. به گزارش رسانه های اسپانیایی، کرم بورسین به زودی در اسپانیا ساکن خواهد شد.

کرم بورسین که در ماه‌های اخیر مکرراً به اسپانیا رفته است، مورد توجه مطبوعات این کشور هم قرار گرفته است. مطبوعات اسپانیایی که هر قدمی را که کرم بورسین برمی‌دارد تماشا می‌کنند، مدعی شدند که این بازیگر موفق به زودی در اسپانیا ساکن خواهد شد.

مطبوعات اسپانیایی از صحبتهای کرم بورسین گفتند که ممکنه پروژه هایی در اسپانیا  داشته باشد، هیچ چیز نهایی نشده است، اما هر لحظه می تواند غافلگیر کند. همچنین در خبرها آمده بود که کرم بورسین  مادرید را خیلی دوست دارد و می تواند در اینجا خانه بخرد. طبق اخبار، کرم بورسین به مطبوعات اسپانیایی گفت: مدتیه  که به انتقال به مادرید فکر می کنم. او گفت: “زندگی در اسپانیا عالی خواهد بود.”

اگر این ادعا صحت داشته باشد، ممکنه کرم بورسین در اسپانیا ساکن شود و پروژه هایش را در آنجا ادامه دهد، همانطور که جان یامان که در ایتالیا به شهرت زیادی دست یافت، به کارش در این کشور ادامه داد. با توجه به علاقه اسپانیا به کرم بورسین  واضحه که این احتمال دور از ذهن نیست.

. در اخبار منتشر شده در رسانه های اسپانیایی اشاره شد که کرم بورسین در پروژه های جدید در اسپانیا شرکت می کند و تصمیم گرفته زبان اسپانیایی یاد بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا