سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

نیکی میناژ تریلر فیلم مستندش را منتشر می‌کند.

نیکی میناژ به‌تازگی تریلر سریال‌های مستند آینده‌اش به نام نیکی را منتشر کرده است.

خواننده رپ «سوپر باس» این تریلر 2 دقیقه‌ای را روز پنجشنبه در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی خودش منتشر کرد‌. تریلر با نیکی جوان شروع می شود که قبل از اینکه صدایش را بشنوید، رپ می زند، “شما دستورالعملی در مورد اینکه چگونه یک رپر معروف بشید دریافت نمی کنید. فقط در حین حرکت آن را یاد می گیرید.”

هدف این مستند شش قسمتی اینه که داستان رپر، خواننده و ترانه سرای متولد ترینیدادی را روایت کند که علی رغم صنعتی که «دوست داشته نمی شود و حمایت نمی شود» پیشرفت کرد. همچنین یک صحنه خاص وجود دارد که نیکی را در حال «خوددرمانی» نشان می‌دهد در حالی که بعداً با کمک ماسک اکسیژن نفس می‌کشد.

در پایان، نیکی در تریلر می گوید: “زمان آن رسیده بود که بزرگ شوم و شروع به دوست داشتن خودم کنم.” در این مرحله است که همسرش، کنت پتی، وارد فیلم  می شود. آنها در نوامبر 2020 صاحب یک پسر شدند.

این اولین بار نیست که نیکی سوژه یک مستند می شود. او در سال 2010 در Nick Minaj: My Time Now، 2012 Nicki Minaj: My Truth و 2015 Nick Minaj: My Time Again حضور داشت .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا