سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

سریال Zeytin Ağacı (درخت زیتون) رکوردی را ثبت کرده که شکستن آن سخت است!

آخرین سریال ترکی نتفلیکس، Zeytin Ağacı (درخت زیتون)، همچنان یکی پس از دیگری به موفقیت های بزرگی دست می یابد. سریال Zeytin Ağacı که به داستانی تبدیل شد که تا حالا هیچ وقت به آن پرداخته نشده بود، این بار رکوردی را به نام خودش ثبت کرد که شکستن آن سخت است.

سریال Zeytin Ağacı با بازی سدا باکان، طوبی بویوک استون ، مورات بوز و رضا کوجواغلو هم با داستان و هم با بازیگرهاش توجه زیادی را به خودش جلب کرد..

Zeytin Ağacı که سال گذشته فیلمبرداری اش در ایوالیک به پایان رسید، از روز انتشار موفقیت های زیادی کسب کرده است.

طبق داده‌های نتفلیکس، Zeytin Ağacı با ۸۸.۵ میلیون ساعت تماشا از زمان انتشارش در ۲۸ جولای رکورد شکسته است. این سریال تاکنون از سریال‌های ترکی پخش‌شده در نتفلیکس پیشی گرفته است.

در این بین، Zeytin Ağacı در کشورهایی مانند ایالات متحده آمریکا و فنلاند توانست در دستور کار توییتر قرار گیرد. فصل دوم سریال Zeytin Ağacı هم پیش بینی می شود، اما هنوز مشخص نیست. فصل اول این سریال در 8 قسمت پخش شد.

سریال نتفلیکس که در بسیاری از کشورهای جهان توسط مشترکانش با علاقه تماشا می شود، کاری را انجام داده  که تا به حال هیچ سریال ترکی در بریتانیا انجام نداده است و توانسته وارد لیست 10 سریال برتر نتفلیکس در این کشور شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا