سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
سینما و تلویزیونگوناگون

زندیا کلمن بازیگر اصلی فیلم تل‌ماسه 2 خواهد بود

[ad_1]

بر اساس صحبت‌های اخیر دنی ویلنوو در صورت ساخت فیلم «تل‌‌ماسه ۲» (۲ Dune)، زندیا کلمن بازیگر نقش اصلی آن خواهد بود.

فیلم «تل‌ماسه» یکی از مورد انتظارترین آثار علمی-تخیلی امسال است که در پاییز پیش رو روی پرده می‌رود. در داستان فیلم شخصیت پاول آتریدس با بازی تیموتی شالامی نقش محوری را برعهده دارد، اما دنی ویلنوو کارگردان تل‌ماسه در گفت‌وگوی جدید خود اعلام کرده در صورت ساخته شدن فیلم تل‌ماسه ۲ شخصیت چانی با بازی زندیا کلمن نسبت به سایر شخصیت‌ها نقش پررنگ‌تری خواهد داشت.

ویلنوو در مصاحبه با مجله‌ی ایتالیایی Il Venerdì di Repubblica بیان کرده است: «من بی‌صبرانه منتظر آغاز فیلم‌برداری تل‌ماسه ۲ هستم تا تیموتی شالامی و زندیا دوباره بایکدیگر هم‌بازی شوند. در ادامه‌ی قصه زندیا قهرمان داستان خواهد بود.»

چانی کینز یکی از اعضای فرمن‌ها (Fremen) و دختر لیت کینز (با بازی ماکس فون سیدو)، بوم‌شناس و سیاره‌شناس آراکیسی است. چانی با استلیگر، رهبر فرمن‌ها (با بازی خاویر باردم) در این فیلم همکاری می‌کند. چانی در رمان تل‌ماسه نیز از نیمه‌ی دوم داستان نقش پر رنگ‌تر و برجسته‌تری دارد. او در بخش‌های میانی رمان شخصیت پُل و مادرش، بانو جسیکا (با بازی ربکا فرگوسن) را با منش و روش فرمنی آشنا می‌کند.

فیلم تل‌ماسه برای اکران در سالن‌های سینما و پخش همزمان از طریق سرویس آنلاین HBO Max در ۳۰ مهر (۲۲ اکتبر) برنامه‌ریزی شده است. این فیلم به چند دلیل یکی از مهم‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۲۱ است. نخست به این خاطر که با آن شاهد قدم گذاشتن دوباره‌ی رمان محبوب و پرفروش علمی و تخیلی تل‌ماسه به سینما هستیم و دوم اینکه پس از فیلم موفق بلید رانر ۲۰۴۹ در سال ۲۰۱۷، شاهد اثر جدیدی از دنی ویلنوو خواهیم بود. همچنین تیم بازیگری سرشناس این اثر هم در افزایش محبوبیت آن بی‌تأثیر نیستند که از میان آن‌ها می‌توان به تیموتی شالامه، استلان اسکارشگورد، ربکا فرگوسن، اسکار آیزاک، جاش برولین، زندیا کلمن و خاویر باردم اشاره کرد.

شایان ذکر است دنی ویلنوو از چندی قبل کار روی پروژه‌ی کوچکی با نقش‌آفرینی جیک جیلنهال را آغاز کرده که بنا بر صحبت‌های چند ماه قبل جیلنهال، فیلم جدید او نه تنها از تل‌ماسه، بلکه از «ورود» و «بلید رانر ۲۰۴۹» هم کوچک‌تر و کم هزینه‌تر خواهد بود. ویلوو و جیلنهال پیش از این در سال ۲۰۱۳ با دو فیلم «زندانیان» و «دشمن» با یکدیگر همکاری کرده‌اند که هر دوی آن‌ها را می‌توان آثار موفق و درخور توجه‌ای دانست.

منبع: Collider

[ad_2] منبع:دیجی کالا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا