سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
دسته‌بندی نشده

صحبتهای چارلی کاکس (Charlie Cox) درباره کنسلی سریال درداویل (Daredevil)

بعد از ماراتن کنسلی سریالهای مارولی نتفلیکس که با  Luke Cage, Iron Fist آغاز شد و در نهایت درداویل (Daredevil) را از پای درآورد ، بنظر می آید سریالهای Jessica Jones و The Punisher  نیز بعد از پخش فصل جدید به سرنوشت این سه سریال دچار شوند و در این ارتباط چارلی کاکس (Charlie Cox) بازیگر نقش درداویل از حسش نسبت به خداحافظی با کاراکتر Matt Murdock به EW گفته است.

در حالی که درداویل آماده بود تا مقدمات فصل چهارم را بچیند و حتی تیم نویسندگان آن نیز مشخص شده بودند ، این کنسلی همه را شوکه کرد تا کاکس با EW اینگونه بگوید :

خیلیامون واقعا منتظر و من خودم به شخصه مطمئن به ادامه سریال بودیم. راستش فکر میکردم هنوز کلی داستان مونده که باید بگیم و البته این کنسلی رو هم درک میکنم. کاملا مشخص است. همه چی بیزینس است ولی با این حال این کاراکتر ها برای خیلی ها جا افتاده بودند و براشون معنی پیدا کرده بودند و اینکه فکر میکنم دیگه قرار نیست  Matt Murdock باشم خیلی برام عجیبه ، چون این کاراکتر توی این ۴ سال و نیم به بخشی از زندگیم تبدیل شده بود.

وقتی ازش از شانس بازگشت سریال پرسیده میشه میگه:

نمیخوام الکی امید بدم ، ولی اگر کوچیکترین شانسی برای بازگشت سریال باشه ، آره ، حتما ، چرا کنه ، از خدامه…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا