سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کریس راک می گوید پس از ماجرای سیلی زدن ویل اسمیت، از او خواسته شد تا میزبان اسکار 2023 باشد

انتظار نداشته باشید که کریس راک به این زودی اسکار را دریافت کند. به گفته چندین شاهد عینی، راک در برنامه یکشنبه شب خود در فینیکس فاش کرد که از او خواسته شده بود که برنامه سال آینده را میزبانی کند، اما نپذیرفت.

همانطور که بسیاری به یاد دارند، در مراسم جوایز اسکار 2022 بود که ویل اسمیت پس از شوخی کریس راک با جادا پینکت اسمیت قبل از اهدای جایزه بهترین فیلم مستند، به صورت راک سیلی زد.

یکی از شاهدان عینی گفت: کریس راک گفت که از او خواسته شد تا میزبان مراسم اسکار سال آینده باشد و او این پیشنهاد را رد کرد.»

در حالی که راک در طول برنامه اش در مورد این حادثه صحبت کرد، شاهدان عینی به ET گفتند که راک هیچ برنامه‌ای برای صحبت با “هر رسانه بزرگ” یا انجام “مصاحبه ” برای صحبت در مورد آنچه اتفاق افتاده است ندارد.

در 29 ژوئیه، اسمیت یک پیام ویدیویی  را در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشت که در آن از راک و خانواده کمدین و همچنین خانواده و دوستان خودش به دلیل رسوایی سیلی اسکار عذرخواهی کرد.

او همچنین فاش کرد که با راک تماس گرفته است. با این حال، اسمیت گفت: «پیامی که برگشت، این بود که کمدین آماده صحبت نیست و زمانی که آماده  باشد، با او تماس خواهد گرفت.

به نظر می رسد اسمیت ممکنه مدتی منتظر بماند، زیرا منبعی به ET در پی عذرخواهی اسمیت گفت که راک قصد ندارد با ستاره کینگ ریچارد صحبت کند.

در حالی که راک برای تور کمدیش روی صحنه می رود، مراسم جوایز اسکار تنها مراسمی نیست که او پیشنهاد میزبانی را رد کرده است. ماه گذشته، ای تی متوجه شد که این کمدین پیشنهاد میزبانی جوایز امی 2022 را هم رد کرده است .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا