سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

بیرجه آکالای از همکاری جدیدش خبر داد و گفت با ما همراه باشید!

بازیگر معروف بیرجه آکالای با جدیدترین سریالش Son Yaz ( آخرین تابستان ) به روی پرده آمد. سریال فاکس تی وی که این بازیگر در فصل دوم آن شرکت کرد، چون که رتبه بندیش پایین بود ادامه پیدا نکرد.

بیرجه آکالای با دو پروژه اش پس از Son Yaz که در پلتفرم دیجیتال نتفلیکس منتشر شده ، نامی برای خودش دست و پا کرده است.

یکی از این پروژه ها سریال تلویزیونی Kuş Uçuşu (پرواز پرنده) بود که در آن با ابراهیم چلیکول همبازی شد.

این سریال که در صدر لیست 10 نتفلیکس قرار گرفت، برای مدت طولانی از دستور کار رسانه های اجتماعی خارج نشد. آکالای با بازی خود در سریالی که در آن نقش یک خبرنگار تلویزیونی با تجربه را بازی می کرد، مورد توجه قرار گرفت .

سریال دیگر مزارلیک (قبرستان) بود,  این بازیگر زیبا  برای بازی در دو سریال مورد توجه برندها قرار گرفت و چهره تبلیغاتی برند معروف محصولات مراقبت از پوست شد.

این بازیگر مشهور به چهره سری جدید برند نوتروژنا Retinol Boost  تبدیل شد که به دلیل محصولات بهداشتی و مراقبت از پوست شناخته شده است.

او در انستاگرام  نوشت : ما در حال گام برداشتن در مسیر جدیدی با نوتروژنا هستیم. یک تازگی هیجان انگیز در انتظار ما است، من شما را با سری Retinol Boost آشنا می کنم. با ما همراه باشید تا همه جزئیات را از من بشنوید.”

این بازیگر موفق بیانیه ای در مورد همکاریش با  برند داد. “امیدوارم که به لطف این همکاری، ما بتوانیم نه تنها پوست، بلکه قلب زنان را هم لمس کنیم، من واقعاً هیجان زده هستم که سفیر این تجربه با اصالت هستم که سال هاست ادامه دارد.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا