سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

مارلین بارت، ستاره شیکاگو مد، فاش کرد که به سرطان مبتلاست.

سه سال پیش، مارلین بارت، هنرپیشه سریال شیکاگو مد زمانی که شخصیت او، پرستار مگی لاکوود، به سرطان سینه مبتلا شد، با سرطان مبارزه کرد. حالا این بازیگر در زندگی واقعی با سرطان رحم و تخمدان روبرو شده و  با الهام از شخصیتش در داستان ، با این بیماری مبارزه می کند.

بارت در مصاحبه ای که روز سه شنبه منتشر شد به PEOPLE گفت: «من یک فرد خیلی خصوصی هستم، اما احساس مسئولیت می کنم که داستانم را بگویم. وقتی شخصیت من دچار سرطان سینه شد، کامنت های زیادی از مردم در رسانه های اجتماعی دریافت کرم. آنها برای من شجاعت به ارمغان آوردند.”

بارت در ماه ژوئیه از تشخیصش به سرطان جا خورد، چون هیچ سابقه خانوادگی سرطان رحم یا تخمدان نداشت. او گفت: «تشخیص اولیه یک شوک بود، شوکی برای زنانگی من. او می گوید: «باور نمی کردم، اما وقتی سی تی اسکن را به من نشان دادند، گفتم: «وای». اولین سؤالات این بود: “آیا من میتونم  زندگی کنم؟” من تازه به شوهرم رسیدم هنوز وقتی به آن فکر می کنم نفسم بند می آید.

بارت و خانواده اش ( همسرش کشیش گاوین بارت و دوقلوهای 11 ماهه آنها ) با این چالش روبرو شدند. پزشکان به او گفتند که قبل از هیسترکتومی نهایی به شیمی درمانی تهاجمی نیاز دارد. این بازیگر 44 ساله گفت: من این جسارت را پیدا کردم و فقط به خودم فکر کردم و گفتم: “با این مسأله روبرو خواهم شد.”

بارت اعتراف می کند که وقتی سرش را می تراشید، «گریه می کرد، گریه می کرد، گریه می کرد»، اما این کار را جلوی بچه هایش انجام داد «تا ببینند هنوز مامان است». در محل کار، بارت از همبستگی همکارانش  در شیکاگو مد بیشتر دلگرم شد. او با گریه به یاد می آورد: “همکارانم سر صحنه فیلمبرداری  برای حمایت از من سرشون رو تراشیدند .”

او در حال حاضر برای دور سوم شیمی درمانی خودش را آماده می کند.

او افزود: “ما به عنوان انسان از مواجهه با مرگ  یا حتی تلفظ کلمه سرطان بسیار می ترسیم.” “اما ما خیلی بیشتر از آن چیزی که فکر می کنیم در درونمان قدرت داریم.”

شیکاگو مد چهارشنبه ها ساعت 8 شب ET/PT در NBC پخش می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا