سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

در سریال محکوم داستان اصلی تمام شد، مخاطبان رسما به دو گروه تقسیم شدند!

با پخش فصل دوم سریال محکوم از فاکس تی وی، مخاطبان این سریال به دو گروه تقسیم شدند! این سریال که پخش آن از فصل گذشته آغاز شد، برگرفته از سریال کره جنوبی متهم بی گناه است. انتشار سریع سریال در فصل اول و داستان بسیار محبوبش در فصل دوم به شکلی کاملا متفاوت تبدیل شد!

دلیلش اینه که سریال در ابتدا 18 قسمت به طول انجامید. در فصل اول سریال محکوم از 18 قسمت از داستان اصلی استفاده شد! این وضعیت  باعث انتقاد برخی از بینندگان در ادامه سریال شد.

اتفاقاتی که پس از پایان داستان به سرعت ادامه می یافتند، باید بازسازی می شدند. در فصل دوم ، این سریال با یک داستان کاملاً جدید بازگشت. این واقعیت که موفقیت فصل اول را نمی توان با همان هیجان در فصل جدید دید در رتبه بندی ها منعکس شده است.

در فصل جدید باریش ماجراها را با ایجاد یک ارتش جنایتکار زیرزمینی به جایگاهی متفاوت می برد  و  فرات برای سرنگونی این باند مبارزه میکند که این اتفاقات  با واکنش مثبت برخی از بینندگان و انتقاد برخی دیگر مواجه شد!

بازی اونور تونا و اسماعیل حاجی اوغلو در سریال پخش شده از شبکه فاکس هم مورد استقبال همگان قرار گرفته است. اما مشکل از بازیگران یا بازیگری نیست! روند داستان باعث خوشحالی بعضی از  بینندگان نمی شود!

با این حال می توان در کامنت ها مشاهده کرد که داستان تجدید شده محکوم که در فصل جدید متحول می شود توسط بعضی از بینندگان پذیرفته شده است !

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا