سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

سریال محکوم سقوط کرده و بازیگران به خاطر تلاششان برای احیای سریال قابل تقدیر هستند.

علیرغم رتبه های پایین سریال محکوم پخش شده از فاکس تی وی ، این واقعیت که هیجان در داستان افزایش یافته و بازیگران با سرعت بسیار بالایی کار می کنند، همچنان مشهود است.

اگرچه داستان در فصل دوم فعال تر و هیجان انگیزتر می شود، اما قطع ارتباط داستان با فصل اول در فیلمنامه همچنان با انتقادات زیادی از سوی مخاطب مواجه می شود.

با این حال باید از تلاش بازیگران برای احیای سریال در فصل دوم هم قدردانی کرد.  اونور تونا و اسماعیل حاجی اوغلو هم بازی های خوبی ارائه دادند. شخصیت های زن سریال هم بسیار تاثیرگذار هستند و ملیکه ایپک یالووا و هایال کوسی اوغلو مسئولیت زیادی دارند.

محکوم در مراسم جوایز بین المللی درام سئول که ماه گذشته در کره جنوبی برگزار شد، به همراه سریال حماسه  به عنوان بهترین درام انتخاب شد. روز گذشته دو بازیگر زن مطرح این سریال شایسته دریافت جوایز  شدند.

در بیست و ششمین جوایز هدف طلایی انجمن روزنامه‌نگاران مجله، هایال کوسی اوغلو و ملیک ایپک یالووا برنده جایزه «بازیگر سریال اقتباسی اکشن» شدند.

این دو بازیگر زن موفق همچنان برای سریال محکوم تلاش می کنند. هایال کوسی اوغلو در بیانیه اش در این مراسم گفت: سریال مثل همیشه خیلی فعاله. ما سخت کار می کنیم چون فیلمنامه همیشه در جاهای مختلف می گذرد، اما با لذت کار می کنیم.»

کوسی اغلو که او را با نقش ساشا  تماشا می‌کنیم، می‌گوید که کل تیم چقدر با شدت و فداکاری برای احیای سریال  تلاش می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا