سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

تی.جی. میلر می گوید دیگر با رایان رینولدز کار نمی کند: “او از من متنفر است”

تی.جی. میلر می گوید دیگر با رایان رینولدز کار نخواهد کرد و مدعیه که همبازی سابقش در «ددپول» در زمان حضور در صحنه فیلمبرداری فیلم ابرقهرمانی برای او «خیلی خیلی بد» بوده است.

در مصاحبه جدیدی برای پادکست «آدام کرولا شو»، این بازیگر تایید کرد که در «ددپول 3» به دلیل تعامل «واقعاً عجیبی» که با رینولدز در حین فیلمبرداری ددپول ۲ داشت، حضور نخواهد داشت.

آیا من دوباره با او کار خواهم کرد؟ نه، من دیگر با او کار نخواهم کرد.

هنگامی که آدام کرولا مجری برنامه از میلر 41 ساله پرسید که آیا او و رینولدز 45 ساله پس از بازی در فیلم موفق سال 2016 و دنباله آن در سال 2018 با هم صمیمی هستند یا خیر، کمدین ادعا کرد که موفقیت اولین فیلم باعث “تغییر اخلاق ” همبازی سابقش شده است.

میلر توضیح داد که در اولین «ددپول» با او خیلی بهتر کنار آمدم، چون او هنوز یک ستاره بزرگ سینما نبود.

او  در ادامه رینولدز را “یک جور آدم ناامن” خطاب کرد و قبل از توصیف لحظه پرتنشی که ظاهراً در حین فیلمبرداری اتفاق افتاد، اشاره کرد که او آدم  “عجیبیه که  از من متنفره”.

ما یک لحظه واقعاً عجیب را در «ددپول» داشتیم که در آن او ( رینولدز)گفت: «بیایید یک برداشت دیگر انجام دهیم.» و سپس، به عنوان شخصیت، خیلی  برای من بد اخلاق بود که انگار من راسو هستم. او اینجوری گفت: «می‌دونی چه چیزی در مورد تو عالیه راسو؟ تو ستاره نیستی، اما طوری توضیح می‌دهی که خنده‌دار باشد، و بعد می‌توانیم آن را ول کنیم و به فیلم واقعی برگردیم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا