سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

سلین شکرجی ، شخصیت منی سریال Yeşilçam دوباره در پروژه چاغان ایرماک نقش اول را بازی می کند.

سریال Yeşilçam به نویسندگی و کارگردانی چاغان ایرماک  توجه زیادی را به خودش جلب کرد. چاغاتای اولوسوی، افرا ساراچ اوغلو و سلین شکرجی در این سریال که از شبکه بلو تی وی پخش می شد نقش های اصلی را بر عهده داشتند.  سلین شکرجی که در این سریال با شخصیت منی زیبایی و استعدادش را به نمایش گذاشت طرفدارانش را مسحور خودش کرد.

پس از اتمام سریال Yeşilçam، چاغان ایرماک پروژه سینمایی Sevda Mecburi İstikamet  را آغاز کرد که داستان آن را نویسندگی و کارگردانی کرد. سلین شکرجی به عنوان بازیگر زن نقش های اصلی فیلم های چاغان ایرماک توجه ها را به خودش جلب کرد.

فیلمبرداری این فیلم ادامه دارد.  اولین تیزر فیلم «Sevda Mecburi Istikamet» که ۶ ژانویه اکران می شود هم منتشر شده است .

داستان به نویسندگی و کارگردانی چاغان ایرماک، یکی از کارگردانان مطرح سینمای ترکیه، از دهه 1970 شروع می شود و تا دهه 2000 ادامه دارد.

چاغان ایرماک داستانی را روایت می کند که بر سال های قدیم ترکیه تاکید دارد و در پروژه جدیدش، با داستانی که از دهه 1970 شروع شده، سناریویی پر از نوستالژی خلق کرده است.

سلچوک یونتم، سلین شکرجی، کوبیلای آکا، الیف سرن بالیکچی و گونای کاراچاوغلو در نقش‌های اصلی فیلم Sevda Mecburi İstikamet بازی می‌کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا