سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

سریال Kuruluş Osman به اوج قدرت رسید، 6 میلیون نفر شگفت زده شدند!

سریال Kuruluş Osman (تاسیس عثمان) که در شب های چهارشنبه از ATV پخش شد، در سه فصل اول به رتبه های عالی رسید و میلیون ها بیننده را تحت تأثیر قرار داد.

رتبه بندی به تنهایی برای سنجش موفقیت سریال Kuruluş Osman که بوراک اوزچویت نقش اصلی آن را  به عهده دارد کافی نیست و این بازیگران آن با بازیگران جدید قوی تر می شوند. علاوه بر این، اوضاع در شبکه های اجتماعی پر از جزئیاته که نشان می دهد چقدر این سریال مورد توجه قرار گرفته است.

علاوه بر این، بازدید فیلم های پخش شده در یوتیوب و صحنه های سریال به میلیون ها نفر می رسد. یکی دیگر از جزئیات قابل توجه این بود که تعداد مشترکین کانال یوتیوب سریال Kuruluş Osman از مرز 6 میلیون نفر گذشت.

با پخش قسمت 99 که شروع فصل 4 این سریاله در یوتیوب به عنوان یک موفقیت بزرگ ثبت شد که در مجموع 6 روز نزدیک به 7 میلیون بازدید داشت.تعداد کل بازدیدهای ویدیوهای پخش شده در این کانال به 3 میلیارد نزدیک شده است.

سریال Kuruluş Osman ثابت می‌کند که نه تنها با رتبه‌بندی‌ها، بلکه با بازتاب رسانه‌های اجتماعی، تعاملات قوی و تعداد بازدید در یوتیوب در اوج قدرت است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا