سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

با دیدن تصویر جدید سیبل تاشچی اوغلو در سریال Kızılcık Şerbeti شوکه می شوید!

شخصیت پمبه سریال  the Kızılcık Şerbeti (شربت زغال اخته) با تصویر Sibel Taşçıoğlu همه را شگفت زده خواهد کرد! برای 4 فصل بازیگری که در سریال Bir Zamanlar Çukurova (روزی روزگاری در چوکوروا) تماشا کردیم آنقدر تغییر کرده است که بسیاریها او را نمی شناسند.

شخصیت شرمین یامان در روزی روزگاری در چوکوروا فردی بود  که به نفع خودش دست به هر کاری می زد و از شر نمی ترسید. پس از شخصیت شرمین به عنوان یک زن فانتزی، تبدیل شدن به یک شخصیت مادر در یک خانواده محافظه کار فضای کاملاً متفاوتی را برای بازیگر به ارمغان آورد.

سیبل تاشچی اوغلو استعدادهایش را با دو نقش متفاوت در دو سریال تلویزیونی متفاوت، از تصویر زن سکولار و مدرن گرفته تا تصویر زن محافظه کار و سنتی، آشکار خواهد کرد. برای بسیاری از افرادی که به روی پرده می روند حتی درک این موضوع که بازیگر نقش شخصیت پمبه همان بازیگریه که 4 فصل در نقش شرمین او را تماشا کرده اند بسیار دشوار است.

سیبل تاشچی اوغلو در نقش پمبه، مادر شخصیت فاتح، با شخصیت پمبه روی پرده ظاهر خواهد شد. شخصیت فاتح با بازی دوگوکان گونگور با دوگا که در دانشگاه با او آشنا شد ازدواج خواهد کرد.

سریال «Kızılcık Şerbeti» که درباره وقایع چشمگیریه که با ازدواج فرزندان دو خانواده با حقایق یکسان اما فرهنگ‌های متفاوت رخ می‌دهد، محصولی خواهد بود که واقعیت کشور  ترکیه را آشکار می‌کند.

سیبل تاشچی اوغلو با شخصیت پمبه، مادر سه فرزند و یک شخصیت زن که نمونه های زیادی در جامعه دارد، افراد زیادی را با زندگی خود روبرو خواهد کرد.

پمبه شخصیتیه که با طبیعت خندان، دقیق و فداکارش مورد قدردانی قرار خواهد گرفت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا