سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیهسینمای ترکی

سریالی با بازی آصلی انور فاکس تی وی را از بحران رتبه بندی نجات می دهد.

فاکس تی وی مدت هاست که در حفظ سریال با مشکلات زیادی روبرو بوده است. مخاطبان پس از اینکه این کانال در مدت کوتاهی سریالهای مهمش را به فینال رساند، به شکل های مختلف واکنش نشان دادند. سریال های تلویزیونی پخش شده از فاکس تی وی  مانند گذشته برجسته نیستند.

در اینجا یک سری از نامزدها برای تغییر این وضعیت به زودی جلب توجه می کنند. در مورد سریال Benim Adım Farah (اسم من فرح است) صحبت می کنیم که آصلی انور  نقش اصلی آن را بازی می کند. مقدمات تولید برای این سریال در حال انجام است که انتظار می رود هم با داستان و هم با بازیگرانش پروژه بسیار موفقی باشد.

آصلی انور که با دیزنی پلاس قرارداد ویژه ای دارد، پس از اتمام فیلمبرداری سریال Arayış  روی پروژه جدیدش تمرکز خواهد کرد.

این سریال جدید  که با نام The Cleaning Lady شناخته می شود، با نام  Benim Adım Farah  ( اسم من فرح هست ) در ترکیه اقتباس می شود. تغییر نام پیش از این بارها اتفاق افتاده است.

این سریال که در سال 2017 با نام La chica que limpia در آرژانتین پخش شد، داستان  فداکاری های بزرگ یک زن جراح برای کمک به پسر پنج ساله اش برای غلبه بر یک بیماری نادر را روایت می کند.

در اینجا،  آصلی انور به زودی برای نقشی که بتواند در فصل جدید به رتبه های بالای مورد نظر شبکه فاکس تی وی برسد، سر صحنه فیلمبرداری خواهد بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا