سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار بین المللاخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجی

دو فرزند ترامپ او را در کمپین انتخاباتی سال 2024 همراهی نکردند.

دونالد ترامپ با وجود شکست در انتخابات 2020 از جو بایدن، رئیس جمهور فعلی، اعلام کرده است که قصد دارد دوباره برای ریاست جمهوری نامزد شود. ترامپ از سال 2016 تا 2020 رئیس جمهور بود.

او در روز سه‌شنبه، ۱۵ نوامبر، رویدادی را برای اعلام این خبر در نزدیکی اقامتگاهش در مار-آ-لاگو در فلوریدا برگزار کرد.

اکنون، فاش شده است که 2 نفر از فرزندانش در این مراسم حضور نداشتند، علیرغم اینکه او ظاهراً به یکی از آنها “التماس” می کرد تا به او بپیوندد. دلایل نادیده گرفتن این دو فرزند ترامپ هم در حال فاش شدن است.بر اساس گزارش نیویورک پست، ترامپ تلاش کرد تا ایوانکا را به همراهیش روی صحنه ببرد.

یکی از منابع آگاه گفت: «ترامپ فکر می‌کرد می‌تواند این آخر هفته ایوانکا را متقاعد کند که برگردد و برای او کمپین انتخاباتی کند، اما تا کنون او مانند جرد در برابر درخواست‌های او مقاومت کرده و قاطعانه عمل کرده است.» به گزارش نیویورک پست هر دو احساس می‌کنند در واشنگتن سوخته‌اند و نمی‌خواهند به عقب برگردند و خود و فرزندانشان را در معرض کمپین تلخ دیگری قرار دهند.»

با این حال، او پس از این مراسم بیانیه ای منتشر کرد و گفت که دیگر قصد ندارد در سیاست دخالت کند.

«من پدرم را خیلی دوست دارم اما  این بار، ترجیح می دهم فرزندان کوچکم و زندگی خصوصیم  و خانواده ام در اولویت قرار دهم.من قصد ندارم در سیاست دخالت کنم. در حالی که من همیشه پدرم را دوست دارم و از او حمایت خواهم کرد، اما در آینده این کار را در خارج از عرصه سیاست انجام خواهم داد. من از اینکه افتخار خدمت به مردم آمریکا را داشته ام سپاسگزارم و همیشه به بسیاری از دستاوردهای دولتمان افتخار خواهم کرد.»

بر اساس گزارش ها، دونالد ترامپ جونیور هم در این مراسم حضور نداشت. غیبت او توسط جان سانتوچی از ABC News در توییتی توضیح داده شد.. گفته شده دان جونیور در حال شکار به سمت غرب بود و به دلیل آب و هوا نتوانست پروازی را انجام دهد.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا