سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

لیزگه کومرت که در سریال Kardeşlerim ( خواهران و برادران ) در نقش سوسن محبوب شد، راه هانده ارچل را دنبال می کند!

بازیگر جوان لیزگه کومرت با Kardeşlerim (برادران و خواهران من) به یک شخصیت بسیار محبوب تبدیل شده است.

این بازیگر که  در سال 1999 در ازمیر به دنیا آمد و 1.72 متر قد دارد، با زیباییش به نامی تبدیل شده است که جلب توجه می کند.

کومرت که در پروژه برادران و خواهران من که اولین تجربه سریال تلویزیونی اوست،بازی بسیار موفقی داشت، با حضور در داستانی که با وجود سن کمش توجه میلیون ها نفر را به خودش جلب می کند، فرصت شغلی بسیار خوبی دارد.

لیزگه کومرت، یکی از تحسین برانگیزترین ستاره های سریال های ترکی با ویژگی های ظاهری اش، به یکی از جوانانی تبدیل شده است که نامش همراه با هانده ارچل در صحبت از زیبایی آورده میشود.

در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است که هانده ارچل و لیزگه کومرت شبیه یکدیگر هستند که عکس های آنها توسط طرفداران او به اشتراک گذاشته شده است.

او که اخیراً محبوب شده و اسمش در میان بازیگران زن مورد بحث در شبکه های اجتماعی قرار دارد، از جمله اسامی دعوت شده به فیلمبرداری ویژه این مجلات بود.

این بازیگر با توضیح اینکه مجبور بود در صحنه های  سریال تلویزیونی بیشتر به متن پایبند باشد، اما در صحنه های مد احساس آزادی بیشتری می کرد، دوباره همه را با زیبایی خود مسحور کرد.

طرفداران این هنرپیشه جوان فکر می کنند که او شبیه هانده ارچل است و در مسیر حرفه ای خود به سرعت ظاهر شده  و او می تواند در آینده با استعداد و زیبایی خود مانند هانده ارچل موفق باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا