سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

شانس جدید برای بهار شاهین با بازی دوباره در کنار فکرت کوشکان

بهار شاهین در سریال تلویزیونی Zalim İstanbul (استانبول ظالم) در کنار فکرت کوشکان بازی کرد. این بازیگر جوان این شانس را داشت که با فیلم سینمایی رزا بار دیگر با فکرت کوشکان به صحنه برود. بهار شاهین با بیان اینکه دوران تصویربرداری بسیار سختی را پشت سر گذاشت، مانند پروژه استانبول ظالم در صحنه های به شدت احساسی بازی کرد.

بهار شاهین بازیگر نقش اول زن در فیلم رزا که به قتل ناموسی می‌پردازد، اعلام کرد که نقشی را بازی کرده  که در 10 سال زندگی حرفه‌ایش همچین نقش آسیب دیده ای را بازی نکرده بود. صحبت های این بازیگر حکایت از احساسی بودن داستان و تاثیر عمیق آن بر بهار شاهین داشت.

بهار شاهین ، گفت: من در داستان قتل ناموسی هستم. نقش زنی را بازی می کنم که قربانی سنتها است. با فرض اینکه 10 سال پیش این حرفه را شروع کردم، شاید این شغلی باشد که بیشترین رنج را دیدم. چون حضور در آن واقعاً به من صدمه می زند. ما وقایع را با تمام واقعیت‌شان منعکس می‌کنیم.»

بهار شاهین با بیان اینکه 5 سال پیش راهش با بازیگر چیره دست فیکرت کوشکان تلاقی پیدا کرد، گفت که از حضور او در زندگیش بسیار خوشحال است.

او با گفتن این جمله نشان داد  که شخصیتی که بازی کرده چقدر روی او تاثیر گذاشته است:

من یک ماه در ترس زندگی می کنم، در ترس از مرگ زندگی می کنم. واقعاً خیلی سخته امیدوارم بتوانم تجربیات جیلان را شفافانه به مخاطبان منتقل کنم. او روزهای بسیار سختی را پشت سر گذاشته است. ما در تلاش هستیم تا این موضوع را به شکلی شفاف نشان دهیم. ”

بهار شاهین که آرزوی پایان قتل زنان را دارد با این سخنان فاش می‌کند که فیلم روزا عمیقاً او را تحت تأثیر قرار داده است.

به نظر می رسد بهار شاهین با فیلم رزا جایگاهش را به عنوان یکی از محبوب ترین بازیگران زن جوان در پروژه های درام تقویت می کند. انتظار می رود این فیلم در سپتامبر 2023 اکران شود.

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا