سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

کمپانی نئون حقوق توزیع فیلم Vox Lux با حضور ناتالی پورتمن را کسب کرد

پس از نمایش فیلم درام موزیکال Vox Lux ساخته‌ی برِیدی کوربِت (Brady Corbet) با حضور ناتالی پورتمن (Natalie Portman) در نقش اصلی در جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم تورنتو (The Toronto International Film Festival)، اکنون Deadline فاش کرده که این فیلم با کمپانی نئون (NEON) به توافق رسیده است. این فیلم در تاریخ ۷ سپتامبر در جشنواره‌ی تورنتو اکران و با واکنش بسیار مثبت حضار مواجه شد.

332321

فیلم Vox Lux داستان سِلِست (Celeste) را از خاکستر یک تراژدی ملی بزرگ تا ستارگی در دنیای موسیقی پاپ روایت می‌کند. این فیلم بازه‌ی زمانی ۱۵ ساله‌ای را شامل می‌شود و رویدادهای فرهنگی مهم را از سال ۱۹۹۹ تا زمان حاضر از چشم این خواننده دنبال می‌کند. سیا (Sia) هنرمند نامزد جایزه‌ی گرمی (Grammy) تمام ترانه‌های اورجینال این فیلم را خواهد سرود.

بازیگران این فیلم عبارت‌اند از : ناتالی پورتمن، هنرپیشه‌ی برنده‌ی جایزه‌ی اسکار، جود لا (Jude Law)، رافی کسیدی (Raffey Cassidy)، استیسی مارتین (Stacy Martin) و جنیفر اِهلی (Jennifer Ehle).

نویسندگی و کارگردانی این فیلم بر عهده‌ی بریدی کوربت و تهیه‌کنندگی آن بر عهده‌ی اندرو لاورن (Andrew Lauren)، دی. جی. گاگن‌هایم (D. J. Gugenheim)، کریستین واکن (Christine Vachon) و گری والترز (Gary Waters) است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا