سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

خبر سریال Adım Farah با بازی دمت اوزدمیر و انگین آکیورک همه را هیجان زده کرده است !

پروژه ای که مدت ها منتظرش بودیم، سریال  Adım Farah (اسم من فرح است). این سریال که برای اولین بار گفته شد که اصلی انور در آن بازی خواهد کرد، یک اقتباس آرژانتینی است. دمت اوزدمیر پس از جدایی اصلی انور از سریال به دلیل باردار بودنش، نقش اول را برعهده گرفت. او با پذیرفتن این پیشنهاد طرفدارانش را با تصمیم خود برای بازگشت به تلویزیون پس از مدت ها خوشحال کرد.

از آنجایی که انگین آکیورک از سریال Sefirin Kızı ( دختر سفیر ) مدتیه که روی پرده نرفته است، طرفداران این دو بازیگر مشتاقانه منتظر این همکاری و سریال هستند که شامل بازگشت بازیگران به اکران می شود.

Recai Karagöz کارگردان سریال نام من فرحه که برگرفته از مجموعه تلویزیونی “La Muchacha Que Limpia” است که با داستان جذابش توجه ها را به خود جلب کرده و در آرژانتین سر و صدای زیادی به پا کرده است.

O3 Medya تولید این سریال را بر عهده می گیرد که داستان زندگی دکتری به نام “فرح” را روایت می کند که در کشوری که برای معالجه پسرش به آنجا آمده با بی عدالتی روبرو می شود.

ما دمت اوزدمیر را در نقش فرح  تماشا خواهیم کرد، زیرا تمام زندگی او پس از قتلی که شاهد آن بود و عقب نشینی او در محیط کثیف مافیا تغییر می کند.

این سریال که انگین آکیورک در آن نقش یکی از اعضای مافیایی به نام طاهر را بازی می کند، از شبکه فاکس تی وی پخش خواهد شد.

آخرین خبر از این سریال که مدت هاست مقدمات آن ادامه دارد، مخاطبان را به وجد آورد! تصویربرداری سریال از چند روز پیش شروع شد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا