سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

ایلان ماسک به کارمندان دورکاری تسلا می گوید: به دفتر برگردید یا از کار انصراف بدید

بر اساس ایمیلی که برای کارمندان ارسال شده و رویترز مشاهده کرده، ایلان ماسک، مدیر اجرایی تسلا از کارکنان خواسته  به دفتر بازگردند یا شرکت را ترک کنند.

ماسک در ایمیلی که سه شنبه شب ارسال شد، نوشت: «همه افراد در تسلا باید حداقل 40 ساعت در هفته را در دفتر بگذرانند. اگر حاضر نشوید، فرض می کنیم که استعفا داده اید.»

ماسک نوشت: “هر چه بزرگتر باشید، حضور شما بیشتر دیده می شود. به همین دلیله که من در کارخانه زندگی می کردم – تا کسانی که سرکار  هستند بتوانند من را در کنار خودشون ببینند. اگر این کار را نمی کردم. تسلا مدت ها پیش ورشکست شده بود.

دو منبع صحت ایمیل بررسی شده توسط رویترز را تایید کردند. شرکت‌های بزرگ فناوری در سیلیکون ولی، در مواجهه با مقاومت برخی از کارگران و افزایش مجدد موارد ابتلا به ویروس کرونا در کالیفرنیا، کارگران را ملزم به بازگشت تمام وقت به دفتر کار نمی‌کنند. تسلا دفتر مرکزیش را به آستین، تگزاس منتقل کرده است، اما پایگاه مهندسی و یکی از کارخانه های خود را در منطقه خلیج سانفرانسیسکو دارد.

ماسک در این ایمیل نوشت: «البته شرکت‌هایی وجود دارند که به این نیاز ندارند، اما آخرین باری که یک محصول جدید عالی را ارسال کردند، چه زمانی بود؟ تسلا هیجان‌انگیزترین و معنی‌دارترین محصولات را در بین هر شرکتی روی زمین ایجاد کرده و خواهد ساخت و خواهد ساخت. یکی از فالوورهای ماسک در توییتر ایمیل دیگری را منتشر کرد که ظاهرا ماسک برای مدیران اجرایی ارسال کرده و از آنها خواسته که حداقل 40 ساعت در هفته در دفتر کار کنند یا “تسلا را ترک کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا