سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

برد پیت از آنجلینا جولی به دلیل فروش سهامش در ملک فرانسوی Château Miraval شکایت کرد.

برد پیت از همسر سابقش آنجلینا جولی شکایت کرد و او را متهم کرد که به طور غیرقانونی سهمش از ملک فرانسوی شان، Château Miraval را فروخته است.

پیت مدعیه که آنها توافق کرده بودند که هیچکدام سهم خودشون از شاتو – جایی که در سال 2014 ازدواج کردند – و تاکستان سودآورش را بدون توافق طرفین نفروشند.

اما برد پیت ادعا می کند که در حالی که تاکستان  حالا به «عشق و علاقه پیت» تبدیل شده است، جولی با وقاحت سهمش را به تاجر روسی یوری شفلر بدون اجازه او فروخت.

املاک Miraval در روستای Correns در منطقه Provence-Alpes-Côte d’Azur در جنوب شرقی فرانسه واقع شده است. این عمارت 35 اتاقه توسط باغ‌های سرسبز با  فواره‌ها، قنات‌ها، حوض، کلیسای کوچک و تاکستان احاطه شده است که پیت می‌گوید سرمایه‌گذاری زیادی در آن انجام داده است.

جولی 46 ساله و پیت 58 ساله این ملک را در سال 2008 به قیمت 28.4 میلیون دلار خریداری کردند تا فرزندانشان را در آنجا بزرگ کنند و یک تجارت خانوادگی  تولید شراب در آنجا راه بیاندازند. این زوج در سال 2014 در آنجا ازدواج کردند و در سال 2019 از هم جدا شدند.

و در حالی که طلاق کثیف آنها نهایی شده ، این زوج هنوز درگیر دعواهای دادگاهی بر سر حضانت فرزندان و دارایی هایشان  هستند.

پیت , تاکستان میراوال را به یک تجارت چند میلیون دلاری و یکی از برترین تولیدکنندگان شراب در جهان تبدیل کرد.

اما اسناد دادگاه می گویند که تا سال 2013، «جولی به‌کلی دیگر در بازسازی ها و سرمایه گذاری مشارکت نکرد»  در حالی که پیت «به سرمایه‌گذاری میلیون‌ها دلار در تاکستان ادامه داد… تقریباً 70 درصد از سرمایه‌گذاری این زوج در Miraval را پیت انجام داده است.

این شکایت می گوید: “جولی به دنبال سودهای بادآورده است سودی که خودش بدست نیاورده و به پیت صدمه وارد می کند. جولی مدت‌ها پیش سرمایه گذاری مشارکتی در Miraval را متوقف کرد – در حالی که پیت برای این بیزینس شراب  عرق ریخت و پول داد.  جولی به دنبال تصاحب سودهایی است که به دست نیاورده است.”بعلاوه، «فروش ادعا شده، پیت را از حق استفاده از خانه شخصیش و نظارت بر تجارتی که از ابتدا  خودش توسعه داده ، سلب می کند».

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا