سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

سریال Tozluyaka (یقه خاکی ) غیرقابل توقف است! پربیننده ترین سریال هفته گذشته بود!

سریال Tozluyaka ( یقه خاکی ) که به عنوان یک سریال تابستانی توسط  فاکس تی وی پخش شد، از اولین قسمتش در صدر رتبه بندی ها قرار داشت.  سریال Tozluyaka که در ابتدا به عنوان یک کلیشه مورد انتقاد قرار گرفت، اما با داستان و بازیش از همه رقبای خود پیشی گرفت، هر هفته موفقیت جدیدی به موفقیت های خود اضافه می کند.
Tozluyaka  در تابستان امسال هم در رتبه بندی ها و هم در شبکه های اجتماعی اثرش را به جا گذاشته است. Tozluyaka که با ششمین قسمتش شب گذشته  روی پرده آمد، همچنان هر هفته رتبه های خودش را افزایش می دهد. در حالی که اکثر سریال های تابستانی در رتبه بندی شکست می خورند، توزلویاکا بالاتر از میانگین است.

سریال Tozluyaka که از درگیری های بین دانشجویان در یک کالج می گوید، پربیننده ترین سریال تلویزیونی هفته گذشته بود. سریال Tozluyaka هم در یوتیوب نرخ تماشای قابل توجهی دارد. به خصوص با آخرین قسمت منتشر شده خود، به موفقیت بزرگی دست یافت.

قسمت اول این سریال که یک ماه پیش به اشتراک گذاشته شد تا به امروز 10 میلیون نفر آن را تماشا کرده اند. تریلر دوم که از قسمت ششم در شب گذشته منتشر شد، تنها در دو روز بیش از 2 میلیون بیننده تماشاش کردند.

اگر توزلویاکا در رتبه بندی ها به این شکل ادامه دهد،  فاکس تی وی می خواهد سریال را در فصل زمستان ادامه دهد. با این حال، این تصمیم پیامدهایی دارد. یاساک الما (سیب ممنوعه) یکی از موفق ترین سریال های فصل زمستان شبکه فاکس تی وی هست هم دوشنبه شب پخش می شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا