سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکی

آیا به مرت یازیجی اوغلو خیانت شده ؟ + واکنش خودش

انتشار تصویری جدید و مقایسه با شکیرا به یک موضوع ترند تبدیل شد

مرت یازیجی اوغلو بازیگر معروف ترکیه، ماه گذشته از دوست دختر سابقش افرا ساراچ اوغلو جدا شد. اشتراک گذاری مرت یازیجی اوغلو که افرا ساراچ اوغلو را پس از چهار سال در آخرین روزهای سال 2022 ترک کرد، باعث سردرگمی شد.

این بازیگر معروف عکس خود را با شکیرا که توسط جرارد پیکه بازیکن سابق فوتبال مورد خیانت قرار گرفته بود، کلاژ کرد و این عکس را با بیمارستان دولتی پشت سرش به اشتراک گذاشت. این عکس به سرعت مورد توجه قرار گرفتند و طرفداران سئوال کردند “آیا به مرت یازیجی اوغلو توسط افرا ساراچ اوغلو خیانت شده؟” ؛ پس از تمرکز بسیاری از فالوورها بر روی این پیام، این بازیگر جوان مجبور شد یک بیانیه جدید ارائه دهد.

یازیچی اوغلو گفت «انقدر بی عشق و متنفر نباشید که نفهمید این طنز سیاه است بخند، بگذر، ممنونم» و گفت عکس کلاژ شده خودش با شکیرا شوخی بود.

یازیجی اوغلو قبلا در مورد جدایی از ساراچ اوغلو اعلام کرد که شخص سومی بین آنها نبوده و با توافق از هم جدا شده اند. همه چیز از زمانی شروع شد که افرا ساراچوغلو با مرت رمضان دمیر، همبازی‌اش در سریال تلویزیونی چشم چران عمارت به یه مهمانی رفتند. در واقع، دوست نزدیک یازیجی اوغلو، کوبیلای آکا، در یک مهمانی دمیر را به خاطر صمیمی بودن با ساراچ اوغلو سرزنش کرد و بعد از آن دومینو افزایش تنش و در نهایت جدایی شکل گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا