سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

اوزگه یائیز با پارتنر جدیدش جانر توپچو دوباره سر صحبت‌ها افتاد.

اوزگه یاگیز که به لطف سریال روزانه کانال 7 به نام Yemin (قول)  با عشقی که به شریک زندگی اش گوکبرک دمیرچی در این سریال داشت طرفداران زیادی پیدا کرد و  مدت هاست در مورد آن صحبت می شود. یاگیز که پس از پایان فصل دوم سریال Yemin را ترک کرد، در 2 سال گذشته با شرکت در پروژه های جدید پیشرفت زیادی کرده است .

اوزگه یاگیز  متواضعانه عمل می‌کند اما در مسیر بازیگری خود قدم‌های محکمی برمی‌دارد و  با کسب تجربیات مهم از هر پروژه جدید، نردبان ترقی را به سرعت طی می‌کند.

این هنرپیشه نقش اصلی سریال بابا  را بر عهده گرفت. یاگیز که در کنار بازیگران مطرحی مانند تولگا ساریتاش و هالوک بیلگینر بازی کرد، به دلیل بازی خوبش مورد توجه طرفدارانش قرار گرفت.

به دلیل رتبه پایین، سریال بابا به پایان می رسد، در حالی که کار اوزگه یاغیز با پروژه های جدید در سال 2023 ادامه خواهد داد.

 

یکی دیگر از پیشرفت های قابل توجه اوزگه حضور همبازیش جانر توپچو در فیلمی به نام Başka Türlü Aşk  هست.ژست‌های این دو بازیگر جوان نشان می‌دهد که هماهنگی آنها چقدر خوب است و می‌توانند توجه مخاطب را جلب کنند. مشخص شد فیلمبرداری فیلم “Başka Türlü Aşk” در آستانه اتمام است.

جانر توپچو که نقش جمیل اهل فنرباغچه را بازی می کند، با نقشی که واقعیت این کشور را منعکس می کند، میزان عشقش به فوتبال را نشان می دهد.

در این فیلم، اوزگه یاغیز را در نقش دیلک، عاشق شخصیت جمیل تماشا خواهید کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا