سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

قلب و ذهن دمت اوزدمیر که برای سریال Adım Farah آماده می شود در مناطق زلزله زده است!

دمت اوزدمیر که مدتیه در صحنه فیلمبرداری سریال جدید فاکس تی وی  به نام «Adım Farah» (اسم من فرح است) مشغوله، پس از دو زلزله بزرگ که ترکیه را لرزاند و 10 شهر را تحت تاثیر قرار داد، با پست های خود در شبکه های اجتماعی توجه ها را به خود جلب کرد.

دمت اوزدمیر تماس ها و پیشنهادات مختلفی را از طریق حساب های کاربریش در توییتر و اینستاگرام انجام می دهد. پس از شنیدن فاجعه زلزله که 13.5 میلیون نفر را تحت تاثیر قرار داده است، این بازیگر مشهور که پست های زیادی را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک گذاشته است، نه تنها با دادن اطلاعاتی در مورد کسانی که در زیر آوار منتظر نجات هستند، تلاش می کند تا مسئولان را فعال کند و ایده هایی در مورد جمع آوری کمکها منتشر می کند.

این هنرپیشه مشهور در حالی که در سال جدید با انگین آکیورک هیجان زیادی را برای سریال «ادم فرح» تجربه می‌کند، پس از فاجعه زلزله‌ای که در تاریخ 6 فوریه ترکیه را لرزاند، خود را وقف هدایت فعالیت‌های خیریه‌اش از طریق حساب‌های اجتماعی  کرده است.

اوزدمیر با بیان اینکه همه باید برای کمک تلاش کنند، از جملات زیر استفاده کرد.

همه باید بدون کم و بیش مسئولیت پذیر باشند، من واقعاً ذهنیتی که از این موضوع سوء استفاده می کند، روز به روز به خدا ارجاع می دهم! بسیج ملی اعلام شده و هرکس هر کاری از دستش بر می آید بکند! مخصوصا شرکت های بزرگ مخصوصا صنعت سینما!

شما نمی توانید وانمود کنید که هیچ اتفاقی نیفتاده است! شما نمی توانید وانمود کنید که هیچ فاجعه ای هرگز اتفاق نیفتاده است! از همه بازیگران، همه همبازی هایم، از همه کانال ها، شرکت های تولید کمک می خواهم! یک ژنراتور، کاروان و لیست نیازهای اضطراری تهیه کنید! مایلم هر تیمی که روی مجموعه کار می کند یک جهش سازمان یافته و مفید رو به جلو داشته باشد.”

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا