سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

سو بورجی یازگی و انور سعید یاران که با سریال خواهران و برادران خوش درخشیدند، این بار هم درخشیدند.

سو بورجو یازگی و انور سعید یاران که با سریال پرطرفدار  خواهران و برادران شنبه عصرها خوش درخشیدند، تبدیل به پر حرف ترین زوج سال های اخیر شدند. به خصوص در شبکه های اجتماعی، طرفداران شخصیت های آسیه و دوروک به این دو بازیگر جوان علاقه زیادی نشان می دهند.

از ابتدای سریال Kardeşlerim  ( خواهران و برادران ) که فصل سومش را ادامه می دهد، هر دو بازیگر جوان در دستور کار شبکه های اجتماعی قرار گرفته اند.

دو بازیگر جوانی که در شبکه‌های اجتماعی بسیار تاثیرگذار بودند ، پس از دو فاجعه بزرگ زلزله در قهرمان مرعش که ترکیه را لزراند در سازمانی که برای کمک به زلزله‌زدگان تشکیل شده بود، شرکت کردند.

سو بورجو یازگی و انور سعید یاران در جمع آوری کمک های مردمی مشارکت کردند.این دو ستاره دوباره همبستگی مهمی را با هم نشان دادند، البته این بار در نتیجه یک اتفاق دردناک.

طرفداران هم در شبکه های اجتماعی نظرات خوبی داشتند. این دو بازیگر جوان با سخنان محبت آمیز خود مورد توجه هوادارانشان در شبکه های اجتماعی قرار گرفتند.

یکی از دنبال کننده ها نوشت: “چقدر زیبا هستی، زیباترین زوج دنیای ما، خیلی دوستتون دارم. من به شما افتخار میکنم. شما لیاقت بیشتری دارید.»

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا