سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

ادا اجه از روز اول زلزله ، مشغول کمک کردن هست.

ادا اجه  که نقش اصلی سریال یاساک الما (سیب ممنوعه) را بازی می کند، به لطف این پروژه از طرف طرفداران زیادی حمایت شد. ادا اجه که توانست به یکی از هنرپیشه های مورد علاقه مردم ترکیه تبدیل شود، اکنون در حال تلاش برای التیام زخم های مردم زلزله زده است.

ادا اجه در رسانه های اجتماعی از همه کمک خواست، او توضیح داد که پس از فاجعه زلزله که در نیمه شب دوشنبه 6 فوریه رخ داد، برای خرید مایحتاج  برای ارسال به منطقه زلزله زده به بیرون رفت و از اینکه دید افراد زیادی مانند او این کار را می کنند بسیار خوشحال شد.

این بازیگر معروف با این جملات احساسات و تجربیاتش را توضیح داد: «روزهاست که هر کاری از دستم بر بیاید انجام می دهم. اما از طرفی به مردم ترکیه بسیار افتخار می کنم. حتی صبح بعد از زلزله نیمه شب، وقتی برای خرید بیرون رفتم، دیدم همه با من می دوند. برای همین خیلی احساساتی شدم ما چنین ملتی هستیم. قلبم را هم به درد می آورد.

امیدواریم تا جایی که بتوانیم به این ده استان کمک کنیم  و به آنها کمک خواهیم کرد تا زندگی خود را بازسازی کنند. با این حال، آنچه از دست دادیم برنمی‌گردد و  ما همچنان غمگین هستیم.»

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا