سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جیمز هانگ بازیگر 94 ساله در حالی که جایزه بهترین بازیگران را در مراسم SAG Awards 2023 برای فیلم «’Everything Everywhere All at Once’ » دریافت کرد، مراسم را از آن خودش کرد.

بازیگران فیلم Everywhere Everywhere All In Once برنده بزرگی در مراسم جوایز SAG شدند و بازیگر 94 ساله جیمز هانگ با یک لحظه شگفت انگیز در طول سخنرانی آخر شب کاملاً مراسم را دزدید.

این بازیگر افسانه‌ای در مراسم اهدای جوایز انجمن بازیگران 2023 یکشنبه شب (26 فوریه) در Fairmont Century Plaza در لس‌آنجلس، هنگام پذیرفتن اجرای برجسته بازیگران در  فیلم سینمایی، سخنرانی جالبی کرد.

میشل یو، کی هوی کوان، جیمی لی کرتیس، استفانی هسو، هری شوم جونیور و جنی اسلیت به جیمز روی صحنه پیوستند.

میشل در پایان سخنرانی ، تریبون را به جیمز داد و گفت: “او از زمانی که تنها 49 ایالت وجود داشت، بازیگری می کرد و  به تازگی 94 ساله شده است. 69 سال در حال کار کردن است. پدرسالار ما، دوست ما، گونگ گونگ ما، جیمز هونگ!

جیمز سخنرانیش را با این جمله آغاز کرد: «من کارت SAG خود را 70 سال پیش گرفتم. اولین فیلم من با کلارک گیبل بود. اما در آن روزها، باید این را به شما بگویم، نقش اصلی را افراد [سفیدپوست] با چشمانشان بازی می کردند… زیرا تهیه کنندگان می گفتند که آسیایی ها به اندازه کافی خوب نیستند. اما حالا به ما نگاه کن!»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا