سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

کاهش رتبه بندی در سریال Çöp Adam زنگ خطر را به صدا درآورد!

سریال Çöp Adam که عصر چهارشنبه از شبکه استار تی وی پخش می شود، به عنوان پروژه ای که پس از Kuruluş Osman (تاسیس عثمانی) بهترین رتبه را به دست آورد، در کانون توجه قرار گرفت. اینکه سریال با نتایج خوب ادامه پیدا می کند به علت قوی بودن داستان و موفقیت بازیگران است.

سریال Çöp Adam با بازی انگین آلتان دوزیاتان و الچین سانگو با چیدمان داستانی متفاوتش مخاطبان بسیار تحصیلکرده را به خود جذب کرد. به همین دلیل سریالی که توانسته در رده های AB و ABC1 به رتبه های بالاتر از میانگین دست پیدا کند، با کسب نتایج خوبی در رده تمام افراد به این نقطه رسیده است.

با این حال، در قسمت دوازدهم پخش شده در روز چهارشنبه 10 مارس، افت رتبه در همه گروه ها به قدری چشمگیر بود که زنگ خطر را به صدا درآورد… افت بین 1 تا 1.5 امتیاز در همه گروه های بیننده نشان دهنده تغییر در ترجیحات بینندگان می توانند باشد.

سریال Adım Farah با بازی موفق دمت اوزدمیر و انگین آکیورک به جز ABC1 در رتبه بندی، در دو گروه دیگر از Çöp Adam پیشی گرفت.

این کاهش علاقه به سریال Çöp Adam  چندان خوب به نظر نمی رسد. اگر سریال “Adım Farah” در هفته‌های آینده با افزایش رتبه‌بندی مواجه شود، ممکنه باعث تسریع  پایان سریال Çöp Adam شود.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا