سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

فیلم Tau و حضور Gary Oldman در نقش هوش مصنوعی

Netflix تبدیل به یک مرکز برای فیلم های هیجان انگیز و علمی – تخیلی شده است و به نظر می رسد آخرین فیلم آن Tau ارزش توجه کردن را داشته باشد. Tau یک فیلم دهشتناک با بازی برنده جایزه اسکار Gary Oldman به عنوان یک خانه هوشمند است که باعث وحشت ساکنان خود با به راه انداختن یک موش و گربه بازی خوف انگیز می شود. گرچه Oldman بر روی صحنه دیده نمی شود اما همان صدای او نیز برای ترساندن بیننده کافی است.

TAU-752x440-650x380

فیلم داستان Julie با بازی Maika Monroe را دنبال می کند که توسط یک غریبه مرموز، مسموم و ربوده شده و بسته شده به یک صندلی در خانه ای عجیب که توسط یک هوش مصنوعی به نام Tau کنترل می شود بیدار می شود، هوش مصنوعی ای که توسط یک مخترع دیوانه با بازی Ed Skrein برنامه نویسی شده است. او به Julie  یک حق انتخاب می دهد: هر کاری که خانه می گوید را انجام بده یا بمیر.

اما او تنها کسی نیست که در آن خانه گیر افتاده است. او با یک مرد و زن دیگر نیز ملاقات می کند که برخلاف خواسته شان ربوده و به این خانه آورده شده اند. همانطور که آن ها برای فرار از خانه دست در دست هم می دهند Tau به یک جنگ پیچیده از عقلانیت برای هک کردن خانه هوشمند تبدیل می شود اما من احساس می کنم که دوستی این سه نفر می تواند جواب همه ی سوال ها باشد.

خلاصه داستان (رسمی) :

زنی گرفتار در یک خانه هوشمند سعی در فرار از آن با همراهی کردن با هوش مصنوعی که خانه را کنترل می کند دارد.

در مورد این تریلر چیز زیادی نمی شود گفت به جز اینکه امیدوار کننده است. Netflix در گذشته با فیلم های علمی – تخیلی خود ردی لکه دار به جای گذاشته پس از اینجا به بعد باید انتظار بهتر شدن این نوع فیلم را داشته باشیم. Monroe استعدادی درخشان است و در فیلم های ترسناکی که در آن ها نقش داشته اثر گذار بوده است و می تواند ستاره ای باشد که Tau را از یک فیلم وابسته به شگردهای ویدئویی و کم هزینه به یک فیلم علمی – تخیلی خوب تبدیل می کند.

هیچ نشانه ای از همراهی و مدارا کارکتر Monroe با هوش مصنوعی (که در خلاصه به آن اشاره شده) در تریلر دیده نمی شود اما او با Oldman (صدایش البته) بسیار صحبت می کند که ممکن است به یک اتحاد هوشمندانه بین این دو در فیلم اشاره داشته باشد که اگر اینطور باشد قطعا به این داستان یک پیچ و تاب زیبا می بخشد اما در غیر این صورت این یک داستان از قبل تایین شده و بی هیچ پیچ و تابی است.

Tau در تاریخ ۲۹ ژوئن ۲۰۱۸ (۸ تیر) در Netflix عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا