سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه و تلویزیوناخبار سینمااخبار مشاهیر خارجیسینمای جهان

مورگان فریمن سالها پس از تصادف در اسکار دست آسیب دیده خود را با دستکشی شیک پوشانده است

مورگان فریمن در مراسم اسکار یک دستکش مشکی شیک پوشید تا دست آسیب دیده خود را که سال ها پیش در یک تصادف دچار مشکل شده بود، بپوشاند.

این بازیگر 85 ساله در حالی که به همراه مارگوت رابی، بازیگر 32 ساله، به روی صحنه می رفت، و در حال جشن گرفتن صدمین سالگرد تولد برادران وارنر بودند دستکش بلندی را به دست چپ خود پوشانده بود.

فریمن که در سال 2005 پس از بازی در فیلم “بچه میلیون دلاری” برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد، در یک تصادف رانندگی در سال 2008 به دستش آسیب زد. ستاره رستگاری در شاوشنک در حال رانندگی در ایالت می سی سی پی آمریکا بود که ماشینش چندین بار واژگون شد و باعث جراحات فریمن شد. او که باید به اجبار از خودرو خود بیرون کشیده می‌شد، در تمام مدت هوشیار بود و ظاهراً با عکاسان حاضر در صحنه نیز شوخی کرده بود. پزشکان به این بازیگر گفتند که وضعیت او طی سه سال آینده بهبود خواهد یافت اما آسیب عصبی همچنان گسترده باقی مانده.

او  قبلا گفته بود:

من دچار آسیب عصبی شدم و هنوز بهتر نشده است من نمی توانم آن را حرکت دهم و اما اگر آن را حرکت ندهم متورم می‌شود.

از سال 2008، فریمن 15 سال گذشته را با پوشیدن دستکش های فشاری گذرانده است تا جریان خون را در دست آسیب دیده خود را حفظ کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا